Wat Roos al niet kan voor wat lekkers...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Moonlover

Wat Roos al niet kan voor wat lekkers...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-03 15:10

Omdat het vandaag plenste gingen we alleen stallen uitmesten en daarna leek het ons wel een leuk idee om met roos wat vrijheidsdressuur te proberen, en ja mevrouw kan al een beetje buigen, het ging nog niet helemaal goed maar ze snapt het nu aardig wat de bedoeling is maar oke best wel goed voor de 1e keer.. Lovers , nog wat oefenen en hopen dat ze het dan helemaal doet Knipoog

Heeft er misschien iemand nog tips, of leuke dingen die je kan doen als het zulk weer is..? Party!! Party!!

dapperdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 15:36

Wassen!!! Tenminste als je zo`n smeerpoets hebt als mijn Blizz.. of anders.. mijn blizz komen wassen! hhihi Tong uitsteken Knipoog

Gek op mijn kleine tinkerbink...
http://www.dapperdier.nl Omdat je begrijpt dat kennis van paarden bijdraagt aan een blij paard, waardoor je geniet van samen werken aan een inspirerend partnerschap.
Elke maandag rond zeven uur gratis een tip op facebook!

Moonlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-03 15:54

Beetje koud nu, en Roos houd geloof k niet zo van om gewassen te worden Schijnheilig en ze staan in een buitenstal en hebben daar alleen regenwater uit zo'n geval, maar k wil je paard wel wassen hoor als jij hem komt brengen Tong uitsteken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie