Yes!!!!!! Hij deed het super vandaag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 16:44

Hoi,

Dennis sprong super vandaag. Echt onwijs hoog(voor een shet). Ong 50 cm!!!!!!!!!!! Hij had er echt zin in. Hij had zich zo opgefokt en druk gemaakt dat hij na een half uur helemaal dood moe was. Toen nog maar ff langs de weg uitgestapt.
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 17:20

leuk he? driftkikkertjes? *LOL* *LOL*

shetten zijn superspringers voor als je het nog niet wist! en ze vinden het nog heeeel leuk ook *LOL* vooral om vlak van te voren af te wenden Frusty en dan heel leif en onschuldig kijken Schijnheilig dat was toch de bedoeling? Schijnheilig niet? oh ik dacht dat je dat wilde... vergeef je me???? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

greetzzzz debbie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 18:16

Ik weet er alles van! Maandag gaan we een keer met hem naar de club om met goed materiaal te springen(nu zijn het 2 emmers en een half rotte balk). Hij was vandaag extra fel omdat hij niet bij z'n vrouwtje staat(voor het eerst in 2 jaar) en met een andere jonge hengst. Normaal houd Tammy Dennis en Max een beetje in toom maar nu echt niet hoor. Geeft helemaal leuke effecten als Max los loopt en achter je aan rent en Dennis in z'n kont bijt, wat Dennis dan weer niet pikt enz enz enz.
Dennis is zelf ook pas 4 en 4 maandjes onder het zadel maar hij leerd zo snel en vind het allemaal zo leuk. Zelfs 'in z'n bloodje'(zonder zadel, hoofdstel en halster) op hem rijden gaat prima als we geen vreemde paarden tegen komen.
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 18:56

haha wel leuke beesies die shets
maar falabella's zijn soms ook zo ondeugend en als ninja dan ook heel stout doet Schijnheilig Schijnheilig is ie zo lief en hinnikt die als ik ga hahaa klein maar fijn

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 19:50

haha gaaf hoor!
leuk. en heb je nog over het mennen nagedacht?

soms is het beter om te zwijgen

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 19:56

Ja, ik ga bijna zeker mennen maar ik moet ook genoeg tijd over hebben voor andere dingen.

XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 20:32

mennen is leuk maar rijden op en shet is super!!!!!1

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 21:20

En crossen, inclusief banketstaaf bochtjes, zonder zadel is helemaal het einde. M'n zadel gebruik ik eigenlijk alleen als we 'echt' gaan springen omdat m'n benen onder z'n buik uitsteken en dan kan ik m'n beugels wat korter doen zodat ik de balk er niet af gooi.
Dressuur, buitenritten en lage sprongetjes doe ik lekker zonder zadel en het liefst zonder hoofdstel maar als ik van te voren weet dat het niet gaat lukken doen we toch maar ff een hoofdstelletje in!
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 129 bezoekers