8)7 Waarom je dagelijks in je kastje moet kijken !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

8)7 Waarom je dagelijks in je kastje moet kijken !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-03 23:28

Dat bovenstaande doe ik dus niet altijd. Mijn spullen liggen vaak in een andere kast dan dat ze horen te liggen, maar tot nu toe heeft iemand er zijn nek over gebroken.

Keek ik maar wel vaker in dat kastje ...

De dag voor Oud en nieuw had ik een gesprek met mede-verzorgster Christel. Toen ik vertelde dat we dit jaar niet aan oliebollen zouden doen, vanwege de baklucht, grapte ze dat ze wel een oliebol voor me zou bewaren. We waren gewoon aan het geinen, en ik verwachte niks serieus.

vandaag begroette Christel me met de woorden ' En, heb je de oliebol gevonden ? '.
Ik : 'oliebol Verward ? Wat voor oliebol ?'

Bleek ze donderdag er eentje in mijn kastje gelegd te hebben met een briefje erbij van ' Tot zaterdag ' en meer.

En ja ... Ik had dus sinds woensdag niet meer in mijn kastje gekeken !
De oliebol gaf nog mee en was ook nog eetbaar ( Wel koud natuurlijk ).
We hadden verwacht dat je er iemands hoofd mee in kon gooien, maar dat was niet zo. Misschien neemt ze nog een keertje een 'goede' oliebol vooor me mee, dat heeft ze beloofd Lachen .

Hebben jullie weleens niet in jullie kastje gekeken, terwijl er een verrassing in lag ?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:32

Nee maar wel andersom.
Had 5 december een pakje met gedicht in de voerton gelegd voor de eigenaresse van Tinka. Was met moeite gelukt, want het was gekkenwerk die dag qua drukte, maar ik MOEST en ZOU het daar 5 december neerleggen. Vond ze het pakje pas 3 dagen later *LOL* Tja ik had ook niet gekeken wie er zouden voeren die dagen Schijnheilig

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 01:42

Haha! whahaahahah