leuke thuiskomst

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

leuke thuiskomst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 00:15

Net terug uit duitsland nog even langs Mabel gegaan en een wortel gegeven. Een dikke kus en wel truste Slapen

Thuis even gebeld met celine die heeft haar verzorgt in mijn minivakantie. Ze heeft lekker 2 buitenritten gemaakt en mabel was heel lief maar ook heel bang, vooral tunneltjes en bruggen daar was ze heel bang.

Tot slot vertelde ze me dat haar halster stuk is (niet die van jou marloes Haha! )en dat ze 2 voorijzers heeft verloren Verdrietig dus morgen maar de hoefsmid bellen. wel balen ze liggen er net onder Scheve mond
En ik zou toch al naar die nieuwe ruitershop dus......ff halstertje kopen Tong uitsteken

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 11:04

hihi, gelukkig niet je nieuwe halster.
een halster is gelukkig niet z duur.
Ijzers daar in tegen wel
balen joh!
wel een lekkere minivakantie gehad?

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 11:35

Ja wel balen van die ijzers!

Bij ons had een merrie ook een ijzer verloren en de eigenaresse en de stalhoudster hebben het hele weiland doorzocht... stal... niets. Verward

Tot de eigenaresse zich iets herinnerde van de les in de buitenbak de dag voordat het ijzer eraf lag....
Toen maakte het paard een rare schuiver, struikelde of zoiets, en bleef nog wel op vier benen staan maar dat ene been maakte een rare beweging. Scheve mond

Het gebeurde in een bepaalde hoek, dus zij daar zoeken...
En inderdaad! In een plas en al wat overdekt met zand lag daar het ijzer.
Was ff goed kijken, maar uiteindelijk dus gevonden! Lachen

Veel plezier met je bezoek aan de ruitershop! Ik moet dan altijd heel weinig geld meenemen want anders... *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 11:54

Nou heb je wel een goede reden om bij Horse Plaza langs te gaan... Volop halsters daar! Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mer1980

Berichten: 18810
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 12:46

Lekker inderdaad van die ijzers, maar gelukkig is Mabel zelf gezond. zorg dat je een limiet aan geld mee hebt anders koop je veel te veel. Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-03 15:48

Ik heb geen halster gekocht ik heb nog een mooie die ik nooit geburik want dat vind ik zonde maar ja waar heb je anders een halster voor?
Wel heb ik een lange dressuur zweep gekocht zodat ik makkelijker klappen uit kan delen:) een eurostar rijbroek zwart met lederen zitvlak en een mooi beige met donker bruin halstertouw en natuurlijk speciaal middel om het leer van de broek goed te houden.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 23:53

ik heb je halstertouw gezien...erg mooi!
heb ik ook mee in mijn handen gestaan voor jou toen Haha!
heb je je email al gelezen?

liefs marloes

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 01:59

Balen zeg van die ijzers... vooral als ze er net onder zaten... moet de hoefsmid nu extra komen? dan wordt het ook weer duurder als normaal..

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 23:23

Balen van die ijzer joh! Maar wel lekker dat je nu even naar de Ruitershop kan! Hehe kun je gelijk nog even kijken of er nog iets leuks voor je tussen zit Haha!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 10:29

Vanmiddag komt de hoefsmid en inderdaad gelukkig is mabel zelf gezond want gezondheid is niet in geld uit te drukken.
Een halster heb ik niet gekocht ik laat denk ik deze gewoon maken het is een leren en ik was er toch wel erg blij mij die piepte zo makkelijk aan.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Celebi, FCSA, Firebug, Galeobdolon, Grassh0pper, MiekeFS, Nanu, Phonix, Pytje, Rubio, Salinah, Sorro, Vuri en 119 bezoekers