Leroy op forum

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 01:32

Hihi, grappig! Een spring amazone rijd dus nu op mijn paard (zie ook rijtechnisch forum) en nu was ik aan het surfen over internet, kom ik toevallig op een paardenforum. Kom ik een foto tegen van m`n eigen paard! Blijkt dus dat zij daar post, en ze is helemaal gek van hem, dus ze heeft heel trots een foto geplaatst! Vind ik stiekum wel heel leuk, maar ik zeg nikssss Haha!


Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 01:52

Hee Pril, waar is dat precies als ik vragen mag? Kan ik ook effe gaan kijken. Ben niet nieuwsgierig hoor, maar ik wil graag alles weten *LOL* *LOL*
groetjes...

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 04:19

Ga naar http://www.horsegazette.com, click op message board en dan een stukkie naar beneden scrollen. De titel is "Meet the new member of the family...." Overigens staat ie er wel heel lelijk op de foto haha, had ze niet een leukere kunnen makken? Haha!

Hier een wat betere foto van Leroy:
[img]../upload/134/leroyjump.jpg[/img]

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 04:32

Ziet er goed uit Cool En op die andere foto ook. Alleen staat ie op die andere foto met z'n oortjes naar achteren. Hij lijkt een beetje uit z'n hum vandaan op die andere foto *LOL*. Ik ben benieuwd hoe het allemaal af gaat lopen met hem. Keep us posted Pril Pling
groetjes...

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 08:57

Hallo Pril, ben jij dat op deze foto??? (ik=nieuwsgierig Knipoog)

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 12:35

Da's lachen Pril! Ze vindt hem dus echt helemaal het einde hè...

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Mark0919, Nojoukus en 42 bezoekers