Voor het eerst weer zonder martigaal gereden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Voor het eerst weer zonder martigaal gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-02 12:16

Of weet ik veel hoe je dat geval noemt Knipoog
Na mijn val heb ik eigelijk altijd met martigaal gereden, maar gister was de dag dat ik hem eraf heb gehaald. Dat is al heel wat, maar misschien toch een stap in de goede richting. Het ding had eigelijk niet zoveel nut toen 'ie erom zat, hij zat namelijk niet erg strak ofzo. Maargoed, het zit tussen de oren.

Was overigens wel een erg kaal gevoel, zo zonder martigaal. Maar Jamey deed haar best (zoals altijd Lachen ). Alleen ik heb nog niet gegalopeerd, ik ben gestopt toen het goed ging, om teleurstelling te voorkomen. Ze was best braaf, wel druk en kijkerig, maar wel braaf.

Toen wou een vrouw een kindje bij mij vooropzetten, nou dat wees ik meteen af. Ten eerste vind ik het eng, en ik wist niet hoe Jamey erop zou reageren. En hoewel Jamey best een braaf paard is, is het toch echt wel een geval appart. En stel je voor dat ze er tussenuit zou naaien, dan zou ik alle schuld krijgen Nee dank je.

Jamey na het rijden verwent met een paar snoepjes, nog een borstel erover heen gehaald en op stal gezet!
Best een geslaagde dag, vond ik zelf!

Daag


Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 16:02

Super!!! Dit zijn idd de leuke dingen he!
Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om het rustig op te bouwen en niet te galopperen. Niet overhaasten en dan heb je er straks veel meer plezier van!!

Veel plezier!!

Op zoek naar de zon!!!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 16:54

Heel goed dat je dat kindje geweigerd hebt, hoor. Levensgevaarlijk.

En je zit op de goede weg, dus zet 'em op. Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, Vagabondo en 33 bezoekers