Hoe laat rijden jullie meestal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 02:05

Ik pas mijn rijden en komen nu meestal ook aan, aan de weidegang. Andrew moet vanwege zijn luchtwegen zoveel mogelijk naar buiten. De stalhouder zet hem meestal tussen 8 en 9 buiten en haalt hem meestal om 15.30 binnen. Vaak probeer ik dan einde van de middag of 's avonds te komen zodat hij nog even naar buiten kan los in de bak en eventueel nog even rijden als de bak goed is. Ik hoop dat hij van de zomer ook weer dag en nacht buiten kan, dan maakt het niet uit wanneer ik rijd. In het weekend rijd ik heel soms 's ochtends als ik met vrienden buiten rijd.


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 11:32

Iedere donderdagavond om acht uur Knipoog. Ik rijd dus in een manegeles, één keer per week, iedere donderdag avond om acht uur. Verder rijd ik eigenlijk geen andere paarden, vroeger had ik wel privéles op Bolivia, maar zij kan nu niet meer bereden worden. Ik heb eergisteren dan even op Maddox gereden (paard van Manon 2), maar verder rijd ik alleen in de manegeles.

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 22:38

heel erg verschillend maar meestal ziet mijn week erzo uit: ma-s`avonds di- s`avonds woes`avonds do - overdag vij-overdag za-s`avonds zo-overdag ( ik rijd niet iedere dag hoor meestal ma do vrij en zo de rest longeer en klungel ik een beetje aan poetsen enz)

In my head I`m so ugly, but that`s oke because so are you!

3 jarige ruin Future x Farmer ..... Super paardje!

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 23:37

Op dinsdag rond 16.00 uur. Op de andere-door-de-weekse dagen rond een uur of 17.00. Voor het rijden moet ik namelijk nog allemaal klusjes doen. Op zaterdag en in de vakanties rij ik wanneer het me uit komt.
Ik gooi Renza ook weleens gewoon in de bak in plaats van dat ik ga dressuren.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Linde_C, reina en 158 bezoekers