Bomen op de grond zijn eng??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
1metjePaard

Berichten: 389
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Alphen (nb)

Bomen op de grond zijn eng??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 17:47

Vandaag toch ondanks de regen even naar buiten niet naar het strand zoals de bedoeling was maar even een uurtje. Kom ik op de terug weg een boomstam tegen in de berm die ook doorde midden gebroken was.. Vliegt Nevada zonder pardon door de middenberm het fietspad op, geen enkel respect voor mijn been.. heb haar gelukkig van de weg af kunnen houden.. Ik zag me al liggen.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 17:59

Mijn paard vindt ook dat bomen horen te staan in een bos en niet in de berm horen te liggen. Stel je voor dat de griezel die bomen op de grond kan laten belanden daar nog ergens rondloopt. Die kan ook een paard omgooien en daarom hoor je bij een in de berm liggende boom vooral jezelf met een enorme sprong zijwaarts in veiligheid te brengen Knipoog

tamary

Berichten: 29184
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 18:00

Ik rij ook zo'n typje. Achter omgevallen bomen zitten nl. tijgers met paard op het menu. Verward
Ik krijg hem ook niet duidelijk gemaakt dat er hier helemaal geen tijgers zijn maar goed. Het gaat steeds beter de laatste tijd.
Vol blijven houden het gaat vanzelf beter. Over gaat het nooit trouwens, er is er altijd wel een die er toch even anders uitziet dan de rest en dan weet je maar nooit

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 18:33

Die bomen zijn eigenlijk vermomde wolven. Je kunt ze dus niet vertrouwen. Voor je het weet zitten ze op je rug Knipoog

Eigenlijk is Nevada dus een heeeeel verstandig paard. Haha!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 18:43

Tsss...... wat een gek beest! Als bij ons in/naast de bak een takje (!!) ligt dat er anders nooit ligt, springt dat gele monster van mij ook al weg!

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 20:01

Ja klinkt bekend! Vandaag ook in austerlitz naar buiten geweest met zijn tweeen maar zo'n boomstronk, zelfs als die naast het pad ligt is toch wel heel erg eng! Kostte even van tijd en overredingskracht maar toen liepen ze er wel rustig langs....

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 23:40

Min paard krijgt van omgevallen bomen altijd springneigingen *LOL* Hij wil ze altijd erg graag even van dichtbij bekijken en gaat er liever over dan langs(is natuurlijk ook veel enger...)

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:06

Natuurlijk is dat eng!! Stel je voor dat het bijt! (Dit zou mijn paard zeggen)

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:00

ken het...Ging een lange tijd terug het bos in waar er ook een paar omgezaagd lagen en toen vetrok ze ook ineens....Erg leuk als je met een pony naar het bos gaat terwijl die bang is van bomen hoor! Haha!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 20:08

*zucht* ik ken het ook.
Rinkja vind bijna niks eng,maar van een grote liggende boomstam schrok ze wel zo erg dat ze er vandoor vloog...