eindelijk weer aan het werk (paard dan he:) )

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

eindelijk weer aan het werk (paard dan he:) )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 00:17

Vandaag weer eens met Bratt aan de gang gegaan.
Met de vorst eerst en daarna de regen was er al een tijdje niets van gekomen, en hij moet wel in februari naar de hengstenkeuring
Zo gek als een ui natuurlijk, de modder zat tot op zijn flanken en hij heeft de eerste 10 minuten niets anders gedaan dan galopperen aan die longe...
Het enige wat ik kon doen was hem wat langzamer laten galopperen, want van draf of stap had meneer natuurlijk nog nooit gehoord Schijnheilig
Ben maar 20 minuutjes met hem bezig geweest en toen droop het zweet er al af.. Dus hem maar een dikke zweetdeken opgedaan, zijn beentjes afgespoten, drooggestapt en daarna weer met zijn warme deken de stal in.
Hij zal morgen wel spierpijn hebben, maar ja, wie mooi wil zijn... Schijnheilig

22 februari is de hengstenkeuring in Wanroij en er zijn maar 7 grote maat appaloosa hengsten ingeschreven. 2 van 3 jaar (waaronder dus die van mij) en 5 van 4 jaar (waaronder die van Jerintho).
Zijn er niet zoveel, maar die van mij is toch de mooiste Lovers en daarna Sucki natuurlijk *LOL*

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl


JerInTho

Berichten: 191
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: Arló

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 22:15

Wilde eerst even Boos! worden.... maar nu zie ik dat je je alleen in de volgorde vergist hebt Slapen .

Het zit dus zo mensen: Suckiyas IS de mooiste Schijnheilig en Bratt een schitterende 2e.


Ha ha ha.... gelukkig komen de beide heren in verschillende klasse uit *LOL*

Hoe dan ook voor ons zijn het nu al kanjers !!

Lovers Lovers Lovers

Groetjes;

Inge

Betaalbare ruitervakantie in Hongarije: http://www.jerintho.com

arabiangirl

Berichten: 62
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: zuid limburg(NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 10:34

ja vervelend is dat met die modder en vooral met die sneeuw nu!! je kunt nix doen met dit weer!! suc6 op de keuring en laat eens een foto van hem zien ben super nieuwschierig (ik hou erg van apaloosa`s!)

groetjes naomi

Lachen I love horses 4ever Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Evi84, Sas75, sasja0705, TamaraFloor en 93 bezoekers