Morgen wedstrijd

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 17:06

Ik heb morgen weer wedstrijd. Onze derde. De eerste ging goed heel braaf enzo, de tweede was een ramp, als mijn paard een seconde op heeft gelet wat ik van hem vroeg was het al veel. Hij liep zich ook vreselijk aan te stellen. Hij trok de aandacht van verschillende mensen die in de buurt van de trailer stond.
Ik hoop dat het morgen beter gaat. Thuis loopt hij nu super, hij begint de stelling vast te houden. Duimen svp voor mij....


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 18:51

heel erg veel succes gaat vast goed joh!
laat je nog even weten hoe het ging? hoe gingen je eerste 2 keren dan?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-01 20:02

Vandaag ging het super. Hij heeft bijna net zo goed als thuis gelopen. Eerst was hij heel kijkerig tijdens het losrijden, maar na een tijdje liep hij uit zichzelf voorwaarts neerwaarts en zo heb ik hem toen nog verder gereden en van liever lee steeds meer in de krul. Ook de stelling deed hij heel goed.
Tijdens de proef ging het eigenlijk heel goed ik was dik tevreden, op het groeten naar de jury na dan. Toen meende meneer dat hij kaarsrecht omhoog moest steigeren. Maar gek genoeg was ik toen helemaal niet bang, ik weet niet hoe het kwam, maar het leek ook allemaal in slow-motion te gaan.
Ik ben uiteindelijk 12e en 13e geworden en beide keren reden er 17 mensen in de ring. Helaas waren de punten aan de lage kant. Iemand was eerste en had bij de eerste proef 157 punten en bij de tweede proef was ze ook eerste met 189 punten... Rara hoe kan dat...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tieme en 26 bezoekers