miniboktmeeting gehad!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-01 18:02

*lol* met linet!!! die werkt dus ook bij gerald en vandaag waren we er allebei dus: BOKTMEETING!!!!! hihi en gerald had boktbroodjes gekocht dus t was helemaal compleet! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Gister zijn er dus mensen geweest voor padro, eerst zei gerald dat padro met die mensen mee zou gaan maar dat had hij dus ook verkeerd begrepen. domdomdom Maar gelukkig was padje er dus nog!! ikke blij!
ik mocht padro weer longeren, ging echt supergoed. trouwens, t is nog steeds complimentenweek want gerald zei ook dat t steeds beter ging en dat er hele goede stukken tussen zaten! echt zo gaaf!
en met Ray Of Light gaat t ook super, hij bleef vandaag in 1x stil staan bij t opstijgen, anders wil ie nog wel eens weglopen maar vandaag wassie heel lief Lovers Lovers superpaardje he?!?!??!!!
heide gaat ook megageweldig, ze snapt t appuyeren (goed geschreven??? Verward ) al een beetje dus gerald is megatrots.
naja en marengo werd vandaag weer gelongeerd, hij heeft een klein wondje in zn mond dus kan geen bit in.

verder was padro nog zielig want hij was in t draad gekomen en schrok zich t apelazurus en heeft een iniminiwondje op zn achterbeen maar niet ernstig ofzo. bijna t hele draad was los en pad over de rooie... oeps!! maar ging snel weer goed gelukkig.

morgen weer erheen en dan ga ik foto's maken dus ga ik jullie lekker met foto's bestoken van alle knappe paardjes!!!

Party!! *LOL* Maaike *LOL* Party!!

Linet

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Zoetermeer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 20:34

jaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!! Party!! Party!! Party!! Party!!
heb echt zin in morgen *LOL*