gesprongen met sya

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

gesprongen met sya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-03 20:11

ik ben dus een super scheiterd vooral met springen, ik heb wel eens met sya ongv. 70cm gesprongen maar dat vond ik dan ook wel dood eng!
ik vind het dus heel erg eng en sya voelt dat en er is dus een poos geweest dat ze alleen maar weigerde, toen heeft er een paar x een man opgereden en die ging dus springen en bij hem weigerde ze in het begin ook maar hij is blijven oefenen en hij heeft min of meer de weigering eruit gehaald.

ik was vandaag aan het rijden en had afgesproken met iemand dat we gingen springen. eerst had ik een balkje op ongvr. 15cm staan daar stapte ik eerst maar even overheen, ze had totaal niet de neiging omte weigeren toen ging ik draven en ze ging er ook zonder moeite overheen. dat had ik dus een paar x gedaan dat ging echt super.
toen had ik hem hoger gezet ongvr. 40cm en dat ging ook echt heel goed. ik vond die van 40cm wel eng de eerste x maar ik vond het nu echt leuk!

ik het denk ik van het weekende weer proberen met mijn super Sya

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 20:38

Leuk dat het springen zo goed ging!! *LOL*
ik vond springen eerst ook altijd best wel eng, (was een x gevallen met een pony tijden shet springen en was toen onder die pony gekomen) maar Apollo vind het heel leuk en springt ei'k altijd wel, dus nu durf ik ook weer wat meer te springen Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 20:52

Ha! Ook al een springtinker dus!! Haha!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 11:19

Knap joh! Dat t ineens zo goed gaat! T is voor Sya natuurlijk ook veel leuker als jij t ook leuk vindt! Nog veel springplezier!! Straks word je nog een echte springek!! Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 12:28

Ontzettend knap dat je je over je angst heen kon zetten.
Dit is ontzettend moeilijk, heb er ervaring mee! Haha!

Ik ben als kind, toen ik leerde paardrijden, in het begin heel bang geweest.
Ook omdat ik hoogtevrees had en sowieso bang was eraf te vallen, dus ook met snelle galop, buitenritten, enz.
Degene van wie ik toen les had kon geen geduld opbrengen voor kinderen als ik, hij kon mij niet leren vertrouwen te hebben in mijzelf en in de pony zeg maar. Frusty

Gelukkig wilde ik dolgraag toch alles leren en met bloed zweet en tranen bij wijze van spreken is het me gelukt. Lachen

Veel succes met springen en ik vind het super van Sya dat het zo goed gaat, maar ook ontzettend super van jou!!!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-03 12:48

dank je wel dorine (de rest natuurlijk ook Haha! )
ikzelf ben totaal geen lefbek bij mij hebben ze eigelijk altijd wel heel veel geduld nodig wat niet veel mensen kunnen opbrengen en dat maakt het eigenlijk allemaal erger.
maar ik ga het gewoon nog een x doen (het springen) ik weet dat sya he leuk vind ik kon haar ook nouwelijks houden. in eerste instantie deed ik het voor sy het springen maar ik merk wel dat ik het ook eigenlijk ook wel leuk vind ( Haha! )

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 19:10

je hebt toch wel vaker met haar gesprongen???
toen je nog in het team zat sprong je toch ook???
Gewooon ff een vraagje hoor.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 20:59

Goed hé! Lachen

Ik vind springen ook doodeng, het is dat Sevin het leuk vindt, anders deed ik het niet. Ik heb een paar keer 90cm gesprongen, maar daar houd het voor op. Tong uitsteken

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-03 23:01

tallie schreef:
je hebt toch wel vaker met haar gesprongen???
toen je nog in het team zat sprong je toch ook???
Gewooon ff een vraagje hoor.


ik deed het ook wel maar ik vond het echt eng

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 01:28

Jij vond het misschien wel eng indertijd maar Sya had er toen ook al overduidelijk plezier in.
Ik ben in elk geval blij dat het weer zo goed tussen jullie gaat en dat meen ik echt!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-03 00:26

dankje wel... en dat meen ik ook echt