Mijn dag kan niet meer stuk! Een echte trailer!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 11:10

O hemel daar gaan we weer over die verwarrende regels rond het rijbewijs en aanhangers... Bloos

Even voor de duidelijkheid: mijn lege of volle auto (what the @#!#$) is 1300 kg, mijn volle trailer (beladen, met paard erin, maximaal beladen gewicht) is ook 1300 kg. Samen is de combinatie 2600 kg. De gele kentekenauto is dus even zwaar als de beladen combinatie en nog onder de 3500 kg. Ik ga dus gewoon verzekerd met mijn B rijbewijs de weg op.

Manon2: Jaaaaa misschien ga je me binnenkort wel weer eens zien op stal! Lijkt me leuk: mini-boktmeeting. En bij jou op stal hebben zoveel mensen een trailer dat het (waarschijnlijk) dan makkelijker is om blij voor een ander te zijn... Ik ben een van de eerste met een eigen trailertje, waarschijnlijk willen veel andere mensen dat ook...

Als ik heel eerlijk ben vind ik het ook moeilijk blij te zijn voor een ander als diegene krijgt wat ik graag wilde hebben... maar ik vind wel dat ze wat beter hun best mogen doen om dat te verbergen! O zo! *pruillip*

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"


Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 16:14

Vendell schreef:
maar hoe vaak zie jij agenten met een (mobiele) weegbrug?


Ook ik wil de pret niet verstoren, maar hier wel een opmerking maken (ja, ik zag dat jij dus wel zonder E mag rijden, maar voordat anderen bovenstaande opmerking ook gaan gebruiken)

Als je een ongeluk krijgt, je hebt geen E en ze gaan twijfelen dan wegen ze dus alles na!
Zit je er dan boven... dan heb je pech!
Boete en de verzekering keert niet uit!
Denk hard na... dat kan dus zijn dat je alles kwijt bent, paard, auto en trailer!
Is dat het waard????

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 18:08

Nee Kleintje, dat is het zeker niet waard...
Ik dacht nog niet zo extreem... waarschijnlijk nog aankoop-euforie.
Je hebt helemaal gelijk. Die regels zijn er niet voor niets...

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 18:10

Overigens vergat ik je te feliciteren met je geweldige aankoop!
Die staat ook op mijn verlanglijst, maar eerst mijn eigen paard!

Geniet lekker van je vrijheid!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 01:05

Kleintje schreef:
Overigens vergat ik je te feliciteren met je geweldige aankoop!
Die staat ook op mijn verlanglijst, maar eerst mijn eigen paard!

Geniet lekker van je vrijheid!


hey eveline ik heb nog een mooie blomert! Tong uitsteken

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charat, Cowgirl83, criollo_yess, femkepien, jokesonyou, lizy29, Lynnepinny, rover_, Sas75, xRaisin, xxPaige en 91 bezoekers