ik mis wat aan deze tinker

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 00:32

Hmmm sokloos.... en idd zonde van die staart..hm beetje vreemd Gebouwd...
Sorry van die puntjes die telkens doen...das een gewoonte

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 01:25

Ik vind 'em van voren bijna over bespierd... beetje Jerommeke paard. Ik vind het wel sneu voor hem dat hij zo wordt afgekraakt... maar ja, hij ziet er niet uit!? Beetje staart, sokken en manen laten groeien zou al heel wat zijn! Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 01:51

Voor degene die twijfelt aan het hoofd van deze tinker: een foto van Sya, een tinker hier op bokt (van Thirza)

Afbeelding

Verder geen commentaar....

Percy

Berichten: 12083
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 02:41

Toch wel commentaar want wat wil je met het hoofd van Sya aantonen? Ik heb werkelijk geen idee.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 02:49

Vind je niet dat het hoofd van Sya een beetje op dat van die tinker lijkt?

Dit in antwoord op de opmerking dat ze het geen tinkerhoofd vonden...

Percy

Berichten: 12083
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 02:53

Zat al stiekem op je antwoord te wachten want ik zag je nog online staan Haha! Ik wist echt niet of je nu de tegenstelling of juist de vergelijking wilde aantonen.

Tinkers zijn er in nogal wat verschillende maten en types. Daardoor zijn er ook nogal wat verschillende hoofden. Het hoofd van mijn Tinker is ook weer heel anders. Overigens heeft Sya wel een heel lief hoofdje.

Maar het is wel apart dat een Tinker die getoiletteerd is meteen niet meer als Tinker herkend wordt Knipoog

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 10:32

Ik mis ook: lange manen, volle staart, sokken en zijn benen zijn een beetje aan de kromme kant. De Tinker van mijn buurman ziet er in ieder geval Tinkeriger uit, al is hij voor 95% zwart.

Ik kan niet zeggen dat het een dier is waar ik voor zou vallen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 12:15

Ik denk dat als ik Yorghos' sokken zou scheren, hij ook van die "boomstammetjes-benen" krijgt. Mooi is anders, maar met een paar mooie sokken ziet hij er denk ik al heel anders uit.
In het hoofd denk ik wel een tinker te herkennen, hoor.
Mijn conclusie is dat dit een lelijk getoiletteerde tinker is, maar zeker een tinker!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 13:57

Doordat zn benen zijn geschoren zien ze er echt vreselijk uit,maar zowiezo is zn beenstand erg briek,die staart en die manen zijn ook niet echt mooi.

Eigenlijk als ik heel eerlijk ben vind ik m erg lelijk,ik vind tinkers prachtige beesten maar dit is daar nou niet echt een voorbeeld van!
Maar das dan mijn mening.

2paardegekke

Berichten: 42
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 14:15

he percy, ik snap het verhaaltje ff niet meer Verward hoeveel paarden heb jij niet wel??? Verward Haha! Haha!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 16:10

Tiffany"]
[quote="beautyfull_mickey schreef:
sorry maar die benen vind ik echt lelijk,en ik vind het ook zonde van de staart,de meeste tinkers hebben zo'n mooie staart vind ik.
ergens doet me dat hoofdje aan een kwpnér denken Verward


Juist dat was het dus!
Het hoofd....... ik vind eht niet echt een tinker hoofd........ ik weet niet hoe je het uit moet leggen.
En verder vind ik de hals een beetje raar lopen Schijnheilig
[/quote]

Waarnschijnlijk ook het korte staartje..

Percy

Berichten: 12083
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 16:13

2paardegekke schreef:
he percy, ik snap het verhaaltje ff niet meer Verward hoeveel paarden heb jij niet wel??? Verward Haha! Haha!


Daar zijn nu profielen voor Knipoog Ik heb een Tinker, twee Welsh K pony's en een Shetlander maar dat is wel gruwelijk offtopic.

Ik vind dit geen lelijke Tinker, ik denk dat als zijn haren weer terug zijn gegroeid hij er een stuk beter uitziet.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 16:30

ik heb hier al die opmerkingen over de benen van deze tinker gelzen, maar hebben jullie allemaal weleens geschoren benen bij een tinker gezien?
ik kan je zeggen:die zien er ongeveer hetzelfde uit!

dat zie je normaal niet omdat er zo veel haar aan zit, maar op deze foto staat hij ook een beetje ongelukkig, zet deze tinker op een gelijke ondergrond, en laat zn sokken aangroeien, dan denk ik dat er niemand is die twijfelt of dit een echte tinker is!
vergeet niet, een foto is maar een moment opname!zoals hij er nu opstaat ziet ie er misschien een beetje vreemd uit, maar dat kan weer heel anders zijn als je hem in t echt ziet

en een tinker zonder sokken heeft vaak van die 'gekke' benen, maar normaal zitten er zo'n lange haren aan dat je het niet ziet!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 16:42

Percy schreef:

Tinkers zijn er in nogal wat verschillende maten en types. Daardoor zijn er ook nogal wat verschillende hoofden. Het hoofd van mijn Tinker is ook weer heel anders. Overigens heeft Sya wel een heel lief hoofdje


Misschien was het antwoord van mij wat kort door de bocht over het hoofd van dit paard..

Het hoofdje van mijn tinkertje is ook heel anders, maar zij is dan ook nog heel jong..

Marjolein

Berichten: 11639
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 20:32

Renske20 schreef:
dat zie je normaal niet omdat er zo veel haar aan zit, maar op deze foto staat hij ook een beetje ongelukkig, zet deze tinker op een gelijke ondergrond, en laat zn sokken aangroeien, dan denk ik dat er niemand is die twijfelt of dit een echte tinker is!
vergeet niet, een foto is maar een moment opname!zoals hij er nu opstaat ziet ie er misschien een beetje vreemd uit, maar dat kan weer heel anders zijn als je hem in t echt ziet


ik heb dit beestje in het echt gezien en om eerlijk te zijn vind ik het niet een 100% tinker. Hij is bont en heeft iets aanleg om sokken te krijgen, maar zijn manen en staart zijn niet het soort dat je veel ziet bij tinkers. er zal wel tinker bloed doorstromen maar er zit naar mijn mening ook tuigpaard bloed in.
Verder vertekend de foto ook nog hij is aan de magere kant maar heeft wel spieren waardoor het er aparter uitziet.
En deze prijs betaal je al snel voor de wat grotere tinker, maar ik weet voor hoeveel ze hem konden kopen en dat wasminder dan waarvoor hij op intenet staat.

Caira
Berichten: 26075
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 21:17

heb ze liever zo : Afbeelding

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 23:43

ja hij heeft rare benen en hij mist lange staart en manen!!!dat zegt altijd heel veel bij paarden,vooral groffe paarden!!!

Eeeeeeeeeeen hij heeft geen sokken!!!!!hhahahahah heel belangrijk bij een tinker!!