Met zijn neus over de grond

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

dapperdier

Met zijn neus over de grond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 21:25

Ik ben vanmiddag toch even een klein blokje om geweest met Blizz. Hij wilde zo graag even galloperen, die liet ik hem, maar hij vroeg steeds meer teugel, totdat hij bijna met zijn neeus over de grond galloppeerde. Ik vond dit nogal griezelig en heb hem dus weer laten draven.

Waarom deed hij dit? doet ie anders nooit! Omdat het schemerig was en hij de grond wilde zien misschien?

Gek op mijn kleine tinkerbink...
http://www.dapperdier.nl Omdat je begrijpt dat kennis van paarden bijdraagt aan een blij paard, waardoor je geniet van samen werken aan een inspirerend partnerschap.
Elke maandag rond zeven uur gratis een tip op facebook!

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 21:35

Als hij met zijn neus naar de grond toe wilde, maar nog wel naar jou luisterde, wat mij lijkt omdat je hem terug kon nemen, is dit volgens mij gewoon een teken van ontspanning. Lijkt een beetje op het principe VWNW rijden. Zou er niet teveel van schrikken. De grond willen zien lijkt mij een beetje vergezocht eerlijk gezegd.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie