3de kerstdag kan voor mij niet meer stuk.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

wodan

3de kerstdag kan voor mij niet meer stuk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 20:38

Vanmorgen eerst een lekkere duinrit van twee uur gemaakt met een nicht van me door de duinen van egmond. Zij op haar leaspaard en ik op een manege paard.We hebben lekker gereden alleen mijn paardje bleef steeds trekken aan de teugels ook toen ik ze lang had. Gevolg nu pijn in mijn schouders. Boos!
'smiddags lekker naar kleine wodan toe. Hem gepoetst en nog 2 uurtjes op het land laten lopen. Daarna nog een uurtje naar buiten gereden met een stalgenoot. zij op loske en ik op rohan haar andere fjord(even wat spierpijn kwijt raken) Haha! .
tijdens het rijden vroeg ze of ik rohan niet wilde huren.Ik heb haar altijd al gezegt dat ik hem wel wilde rijden,maar daar ging ze nooit zo op in. Nu wilde ze het dan toch wel,want ze weet hoe ik met paarden om ga en nu ga ik vanaf januari rohan huren en lekker met hem door de duinen rijden.Ik heb er erg veel zin in. Party!! Party!! Party!!
We hebben wel afgesproken dat ik rohan huur tot dat ik wodan ga inrijden dat is pas over ander half jaar dus tot die tijd rij ik rohan of er moet iets tussen komen.
En morgenochtend ga ik naar horseplaza toe met cowgirl op bokt.
Mijn dag kan niet meer stuk.

Wodan en ik onderweg in de M2

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 20:44

Toppie!!!

Ik hoorde het al dat je Rohan ging huren, nu kunnen we eens wat vaker samen naar het bos of strand Kwijl

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 21:09

oh had maris het alweer vertelt? die was er snel bij.En ja kunnen we samen de conditie van rohan en felix gaan opbouwen Haha!

Wodan en ik onderweg in de M2

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie