jipppieja hee.!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

smout

jipppieja hee.!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-02 23:10

Als ik mijn paard buiten zet zodat ik haar stal uit kan mesten en zij haar beweging krijgt is ze eerst altijd erg rustig loopt ze lekker om knabbelt hier en daar aan een sprietje. Schijnheilig

Maar dan in een keer begint ze te scheuren in rengalop door de bak,
plat door de bochten, achterbenen uitslaan,alle kanten op en dat duurt al met al wel zo'n tien minuten of langer.

Tussen door even een parmantige draf.
En dan weer scheuren jipiejaheee. Haha!

Ik houd mijn hart vast,maar zij vindt het geweldig(dat zie je) Knipoog

Ze lijkt wel drie in plaats van 6.
Hebben die van jullie dat nou ook?

leef je droom, droom niet je leven.

dapperdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 23:52

Hihi, heerlijk!

Blizz was vandaag ook zo stuiterig dus heb ik hem nog even buiten gezet met de bonte shet die ook op de stal staat. Die twee zijn zoo luek om te zien.

Eerst gaat de shet er met een rotgang vandoor, blizz kijkt me aan zo van... tja... en dan draait die zich ook om een dendert met vliegende staart door de bak. Wat een heerlijke viespeuk kan die zijn zeg... hij heeft 2x gerold... beide kanten door de modderige bak.

Ik ben later weer naar de stal gereden om ze binnen te halen, de shet was ( natuurlijk) uitgebroken naar een weilandje naast de bak. Ik dacht dat wordt in het donker nog pony jagen. Maar Blizz hinnikte me vrolijk tegemoet en liep met me mee naar de andere kant van de bak. ( hij volgt me overal...zooo lief) En toen bleef hij wachten terwijl ik onder het hek doorkroop.

Meneer Shet ziet me aan komen en ik denk ojee daar gaan we... Maar hij komt vrolijk op me afdraven en ik kan hem gewoon pakken!. Toen met zijn drieen de bak weer door naar de andere kant. Zooooo leuk. Ik de shet vast die dribbelend naast me en Blizz los daarnaast, natuurlijk iets voor de shet uit! Rangorde moet er zijn!

Blizz is 7 ik denk dat het weer vandaag ook hielp... lekker zacht, misschien hebben ze als de lente in hun bolletjes.

Gek op mijn kleine tinkerbink...
http://www.dapperdier.nl Omdat je begrijpt dat kennis van paarden bijdraagt aan een blij paard, waardoor je geniet van samen werken aan een inspirerend partnerschap.
Elke maandag rond zeven uur gratis een tip op facebook!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie