Symphony ziek op eerste kerst dag

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

phoenix4ever

Symphony ziek op eerste kerst dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-02 16:43

Symmie at al een tijd je(4 dagen) slecht. Ik dacht dat ze moe was van het spelen of dat ze de kruiden niet meer lekker vond, maar dat was het dus niet. Vandaag in de paddock wilden ze niets te maken hebben met haar beste vriendin, dus begon ik me zorgen te maken. ik gaf haar voer en dat at ze voor de helft op. Gewoon lekkere veulenbiksjes met wat muslie.
Dus tempen 38,7 had ze dus de dierenarts gebeld. Nou dat word een dure kerst. Morgen komt ie weer voor een prik en overmorgen weer. Ze heeft een virus. Had de buurman ook gehad, dus ze zal wel aangestoken zijn.
Het was gelukkig niet heel erg. Toen ze een koorts verlager had gehad begon ze snel weer aan haar bix met muslie. Wel bleef ze sloom, maar toen ik weg ging stond ze iig nog. Voordat de va kwam lag ze. Ze was echt zielig. Ze liet zich echt met zo'n duf koppie behandelen.
arme symmie.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 19:55

ach arme symmiebabe.
alle paardjes ziek rond deze tijd(andere bokkers).
ik hoop dat sym gauw beter word.
-x- marije

Novelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 20:38

ik hoop ook dat hij snel beter word, succes

Kiekeboe

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-02 12:36

vandaag komt de va weer. ik hou jullie op de hoogte. had vanacht echt angsten dat de koorts erger zou worden en de boer weer eens niet gebeld had en ik haar heel ziek vond.
hmmm tijd om een andere stal te zoeken?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Aranka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 21:16

Haha de va was er ook erg snel vandaag vind je niet? maar je gaat ons toch niet alweer velaten, ik het juist wel gezellig!

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 13:41

met symmie gaat alles wel weer oke. nu had haar buurvrauw 39.2 graden koorts, dus het is echt een rot virus. het is al de derde. ik hoop dat exel zich er doorheen slaat.
voor mij is toch wel de maat vol hoor arank. iig sym wil ik daar weg hebben. exel zal nog wel ff blijven.
ik heb de stal waar ik van de zomer stond al gmaild en hoop dat ze snel reageren.

PHOENIX

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie