Beer is er niet meer...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 19:56

Heel veel sterkte. Jullie hebben een fijne tijd gehad samen en dat nemen ze je nooit meer af. Dikke knuffel Greetje.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 20:20

OW jeej Eem! Wat onwijs erg!
Eerst nobel al op koninginnedag en nu beer met kerst. Wat een pech heb jij steeds zeg!
IK vind het onwijs mooi wat je gedaan hebt voor Beer en hoe je je verhaal geschreven hebt!
Meissie kop op! Wees trots op Beer hoe hij gevochten heeft en op jezelf omdat je tot het allerlaatste moment er voor hem geweest bent!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 20:28

achossie... nu ook Beer al Verdrietig wat is dat toch he met al die boktpony's ineens.. dat ie al zo oud was zeg! hij heeft het toch heel fijn gehad bij jou.
heel veel sterkte!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 20:29

G*dver Amy! Dit kan toch niet? Wat afschuwelijk! Ik zit echt met tranen in mijn ogen, zoiets had ik echt nooit verwacht... Wat ongelovelijk k*t voor je meid, heb er geen woorden voor. Je hebt de juiste beslissing genomen, Beertje heeft een lang en goed leven gehad bij jou en Amber iig en was uit je verhaal op te maken gewoon op..
Maar toch, men, why??? Verdrietig
Hoe erg moet jij je nou wel niet voelen.. Scheve mond

Beertje.... Amber en Amy, heel veel sterkte. Als jullie iets kwijtwillen kan dat altijd he!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 20:35

hey
ik zit hier zelf al met tranen in mijn ogen, ik kan me niet voorstellen hoe erg het moet zijn voor jou. Heel veel sterkte, Amy!
Gelukkig heeft hij een goed leven gehad. En ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt, hoor.
Hoe gaat het nu met Furie?
veel sterkte. xxx

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 20:42

He wat erg. Heel erg veel sterkte met dit grote verlies.
Heel zielig verhaal zit haast met tranen inde ogen. Dat is niet echt wat je je van kerst had voor gesteld, daarom nogmaals heel veel sterkte

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 20:56

Ook ik zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen.
Heel erg veel sterkte gewenst. Je hebt gedaan wat het beste voor hem was.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 20:58

oooh Amy wat erg!!! En zo onverwachts!! Je heb een goede beslissing genomen, heeel veel sterkte toegewenst!!

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 21:38

he bah, heel veel sterkte

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 21:41

Beer ook al?!
echt verschrikkelijk voor je, vooral met kerst.
ik wens je heel erg veel sterkte!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 21:49

Aah Amy wat verschrikkelijk!! Verdrietig Verdrietig Verdrietig
Heel knap dat je zelf de "beslissing" heb genomen dat hij uit zijn lijden verlost moest worden. IK zit hier met tranen in mijn ogen,ik vind het zo erg voor je... hoe je vertelde wat je allemaal met hem had gedaan en dat crossen enzo.. ik hoop voor je dat 2003 een beter jaar wordt..
Verdrietig
Heel veel sterkte, ook voor horsefan Lovers
Je kan me altijd pben he

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 21:56

Heel erg veel sterkte!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-02 22:21

Dank jullie wel allemaal voor de lieve reactie's..
Het doet zo pijn als ik hem daar zo zie liggen in de stal.. helemaal koud is die en hij kijkt je maar aan met die lieve grote ogen van hem. En het is nog wel precies een jaar geleden dat ik Melano heb gekregen. De ene pony kwam en de andere gaat weer weg Huilen

Amber ik wil jou ook nog eventjes bedanken voor de mooie foto en bloemen die je bij Beer heb neer gelegd. Echt ontzettend lief. Ook jij heel veel sterkte ermee! Voor jou is het ook niet makkelijk want jij hebt beer ook nog een lange tijd gehad.

Vanavond gingen we uit eten.. ook dat nog.. Heb geen hap door me keel gekregen en ik moest me echt super erg groot houden..

En Tabitha, je weet het he, het geeft niks, echt niet!!

Furie geeft af en toe een harde hinnik, gelukkig is het nu al wat minder geworden. Ik vind het ook zo zielig voor hem..

Zo onverwachts kwam het ook. Gisteren was ik nog gewoon met hem aan het wandelen.. En nu... nu is die er niet meer Huilen

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 22:24

echt ik vind het zo sneu voor jou, en je pony's beer was echt zo'n lekker beertje. naja dat kan ik natuurlijk alleen maar vanaf de foto's zeggen, maar ik geloof dat je het er wel mee eens bent!
liefs

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 22:24

Ik ben stil van dat verhaal zeg!!!
En dat net voor kerst!! Heeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte ermee hoor!!
En misschien is het wel beter zo misschien leide hij wel heel veel poijn!!!!

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 22:38

He meissie, wat vreselijk voor je. Je pony heeft geen pijn meer, je hebt zeker weten goed besloten, tis beter zo, maar zo moeilijk en pijnlijk voor jou.....

Heel veel sterkte!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 22:43

Gecondoleerd. Hele veel sterkte. Wel heerlijk dat Beer zo oud heeft mogen worden (ook al hadden we natuurlijk gewild dat beer nog 100 jaar langer had geleefd).

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 23:06

oooh wat erg voor je!!! ook jij heel erg veel sterkte Verdrietig

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 23:29

New-Forest schreef:
Dank jullie wel allemaal voor de lieve reactie's..
Het doet zo pijn als ik hem daar zo zie liggen in de stal.. helemaal koud is die en hij kijkt je maar aan met die lieve grote ogen van hem. En het is nog wel precies een jaar geleden dat ik Melano heb gekregen. De ene pony kwam en de andere gaat weer weg Huilen

Amber ik wil jou ook nog eventjes bedanken voor de mooie foto en bloemen die je bij Beer heb neer gelegd. Echt ontzettend lief. Ook jij heel veel sterkte ermee! Voor jou is het ook niet makkelijk want jij hebt beer ook nog een lange tijd gehad.

Vanavond gingen we uit eten.. ook dat nog.. Heb geen hap door me keel gekregen en ik moest me echt super erg groot houden..

En Tabitha, je weet het he, het geeft niks, echt niet!!

Furie geeft af en toe een harde hinnik, gelukkig is het nu al wat minder geworden. Ik vind het ook zo zielig voor hem..

Zo onverwachts kwam het ook. Gisteren was ik nog gewoon met hem aan het wandelen.. En nu... nu is die er niet meer Huilen


Eem ik moest gewoon vandaag nog even afscheid van ons manneke nemen... Ik voelde me er goed bij... en tegelijk zulke steken bij het idee dat Beer er gewoon niet meer is... Verdrietig
Ik ga een moeilijke nacht te gemoet, die anderen ook zullen hebben... van huilen en denken... Dit is niet leuk, echt niet leuk... Maar je moet denken jij hebt een verstandige beslissing genomen... een hele moeilijke beslissing...
Ik vind het knap, heel knap.
Dit is het beste voor hem.... hij hoeft niet meer te lijden...

door jou heeft hij niet lang hoeven lijden, nogmaals ik vind het een knappe en goede beslissing... al is het zwaar....
Je moet denken jij hebt hem verlost uit zijn lijden, ik denk, nee ik weet het zeker dat Beer je heel dankbaar is...
We hebben hem een paar prachtige laatste jaren gegeven... jullie hebben veel leuke dingen met elkaar meegemaakt... jullie hebben een prachtige tijd gehad....
Het is jammer dat er een einde aan deze prachtige tijd moet komen.
Maar dit is de mooiste dood die een pony kan sterven...
Lovers

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 23:29

Héél, héél veel sterkte...

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 00:34

Heel veel sterkte ermee Amy en Amber!
Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen. Toen ik vanmiddag je berichtje nog las hoopte ik echt zo dat het weer wat beter met hem zou gaan.. Maar helaas. Verdrietig

Nogmaals heel veel sterkte!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 00:42

heel veel sterkte meis, hou je taai.
Ik hoop dat Beer alle boktponies van de laaste tijd die naar de paardenhemel zijn gegaan tegen komt en daar heel veel plezier heeft, zonder pijn.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 00:43

Ow Amy, wat ontzettend erg voor je.. Ik schrok heel erg toen ik het las.
Dit kan toch helemaal niet? Verdrietig Gvd Amy, echt ontzettend klote voor je. Heel veel sterkte en we leven met je mee!

Liefs

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 00:58

wat erg zeg! HEEL VEEL STERKTE!! het is wel beter dat hij nu geen pijn meer heeft.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 01:12

Heel erg veel sterkte met het verwerken van dit verlies......