een sprintje op je plaats...... no problem

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Claudia1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 18:40

Vandaag was ik zo fijn aan het rijden, bijna alles zat gewoon mee. Eerst hebben iris en ik heerlijk gesprongen, ik was hartstikke blij dat ik Sonja over de hindernis kreeg inplaats van dat ze er langs af ging. iris heeft 80 cm gesprongen!Echt hartstikke super van haar. Toen alles zo lekker ging dacht ik: Laat ik eens even lekker een stukje naar buiten gaan, dus ik had iris meegesleept en toen gingen we een stukje langs het kanaal. Het ging zo goed dat ik zelfs een stukje wilde galoperen. Maar opeens vloog er een vogel uit de bosjes het pad op en Sonja schrok er van dus wist niet hoe snel ze weg moest komen. Haar benen begonnen helemaal te spartelen maar erg veel kwam ze niet voor uit. Iris zei dat het er heel grappig uit zach, zo'n Sonja die zich daar nog al druk liep te maken. Groetjes claudia

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 19:39

hahaha claudia, goed gedaan meid hihi heb je het wel overleefd?? volgens mij wel *LOL*

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie