Bij v.d. Rakt geweest (New Forest hengstenhouder)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Bij v.d. Rakt geweest (New Forest hengstenhouder)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-02 18:41

Vandaag zijn mijn vader en ik naar Nistelrode gereden, om op bezoek te gaan bij v.d. Rakt, de NF-hengstenhouderij van "Kantje's....." Waar Justice H.R. (de vader van Make My Day) staat.
Ik zei nog tegen mijn vader moeten we niet eerst even bellen? Nee, volgens hem hoefde dat niet.
Hadden we dus blijkbaar wel kunnen doen.
We kwamen daar aan, en hebben eerst een half uur ofwat over het terrein gelopen, maar we konden niemand vinden.
Heb dus de hengsten ook bewonderd maar welke nu Justice was? Hihi Schijnheilig
Ik vond het erg leuk.
Na een tijdje hebben we v.d. Rakt wel gevonden, maar helaas had hij geen tijd, de volgende keer moesten we even bellen voor een afspraak.
Maar er staan wel ontzettend veel pony's daar zeg! Niet te geloven!
Ik vond het heel leuk ookal heb ik Justice nog niet gezien, nouja waarschijnlijk wel maar ik wist niet welke van de 3 die erop leken het was. Schijnheilig

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 18:49

hihihi, afspraken maken is altijd wel handig he Knipoog Zeker als je er voor de 1e keer naar toe gaat Tong uitsteken

Volgende keer beter Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-02 18:50

Haha ja dat zei ik nog, maar nee mijn vader is weer eigenwijs!!! Schijnheilig
Achja ik heb de hengsten gezien!!!! Maar ben erg benieuwd welke Justice was!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 23:14

heb je nooit een foto van hem gezien dan?
Die heb ik anders wel!

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 01:38

Hai,
Mijn overleden pony kantjes ariadne kwam bij hun vandaan,echt een supperpony(voor mij dan)!

Toen ze overleden was heb ik hun gebeld en kreeg allerlei info over familieleden,zeer aardige man.
Ook was ik welkom om er eens een bezoek te brengen en inderdaad even bellen van te voren.
Ik ben echter niet geweest maar dat kan altijd nog.

Leuk om hier over te lezen,succes de volgende keer eventueel.

Groetjes Smousje.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 09:45

Haha slim!! Tong uitsteken Knipoog
Vaders ook altijd... nooit luisteren Tong uitsteken
Maare als jullie de volgende keer er weer heen gaan.. wil ik best mee hoor Haha! Schijnheilig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-02 14:02

Linda ik heb uiteraard wel foto's van m! Sowieso staat ie in de hengstenfolder en heb er ook nog 1 op mn PC.
Maar er stonden 3 bruine hengsten die alle 3 nogal op elkaar leken. En het was daar nou niet echt bepaald heel licht dus kon t niet goed zien. Ze hadden ook alle 3 een lange voorpluk die over hun voorhoofd heen hingen dus kon ook niet zoeken anar een kolletje ofzo. Knipoog
Al weet ik eigenlijk niet eens meer watvoor aftekening justice heefT? Alleen een kolletje toch? Of ook een snebje? (weet ik niet meer maar Make heeft een kol en een sneb en die moet ze toch ergens vandaan hebben? Tong uitsteken)
Camilla is ook in het bezit van hem geweest, en hij heeft Justice H.R. toen op haar gezet.