Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mjay schreef:oh ja...... ik erger me vooral erg op wedstrijden met van die huilende kinderen schreeuwende moeders and van die verwende nesten die meppend de ring weer uit komen.............maar t ligt aant paard natuurlijk dat snap je......ik heb zelfs eens een kind heel hard ik wil een andere horen roepen..
Angeltjuhhhh schreef:Het probleem van het paard zit meestal in het zadel he
runningkawa schreef:nee je bent niet de enige...ergste is dat de meeste mensen tegenwoordig niet meer in de spiegel durven kijken van hun kunnen.
En als iemand er wat van zegt zijn ze boos...

... ze heeft er dagen bij dat de bakkabouters alle kanten op rennen
en dan is rijden niet echt leuk
Je staat toch behoorlijk voor paal als je je eigen paard niet de baas bent....
Pensionnetje schreef:Nee juist geen machtsgevoel, maar gevoel van onmacht!Je staat toch behoorlijk voor paal als je je eigen paard niet de baas bent....
Pensionnetje schreef:Nee juist geen machtsgevoel, maar gevoel van onmacht!Je staat toch behoorlijk voor paal als je je eigen paard niet de baas bent....
Zou ook heel goed kunnen.....

.
_Jennifer_ schreef:Hoe veel ruiters dan niet hun paard voor en na iedere hindernis een mep geven (en dan bedoel ik geen tikje).
ik rijd eigenlijk nooit met zweep behalve op de jonkies en zelfs dan gebruik ik em minimaal. 
Citaat:Jaaaa...hij is eigenwijs, moet maar luisteren en doen wat IK wil...ikke...ikke...ikke...BAHHH...
Maanling schreef:Citaat:Jaaaa...hij is eigenwijs, moet maar luisteren en doen wat IK wil...ikke...ikke...ikke...BAHHH...
Nu wil ik niet heel veel zeggen, maar Josie moet wel degelijk doen wat IK wil. Ik ben tenslotte de baas. Als ik het rijden van haar af laat hangen gebeurd er helemaal niets.
Dus inderdaad: doen wat IK wil en luisteren ook.
nooit een compromie sluiten als Josie een keertje een slechte dag heeft, en weinig zin heeft om te rijden? Ook gewoon maar jouw zin doordrammen? Heb je dan nog wel plezier in je hobby vraag ik me af...