Wat een lompe Arabier heb ik toch...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Youko

Wat een lompe Arabier heb ik toch...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-02 22:13

Want ze heeft me vandaag bijna omvergelopen..Ik ging vandaag wandelen, ze was heel braaf en omdat ik even niet oplette werd ik bijna platgewalst, gelukkig kon ik op tijd naar rechts springen, alleen was ik niet snel genoeg met het loslaten van de touw (mijn eerste reflex is altijd vasthouden, als een paard op hol slaat). Ik vloog dus even een end in de lucht en smakte hard op mijn maag/buik, AU. Ik kon even niet ademhalen en werd erg misselijk. Tica rende naar buiten en iemand probeerde haar nog tegen te houden dmv zwaaien, maar die lompe koe liep haar ook bijna omver, ze kon net op tijd wegspringen. Tica heeft echt schijt aan alles, ze is TE brutaal, juist omdat ze nergens bang voor is.
Maar ja, ze staat er pas net, komt wel goed.
Ik bedenk me net dat ik vaker ben gevallen bij wandelingen met een paard dan bij het rijden Lips are sealed Schijnheilig . Wie is er eigenlijk lomp Haha! ?

Galactica Wadim X Gemini

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 22:43

oeh

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 23:36

Haha, ja...dat zijn van die momenten! Het zal nog wel met de leeftijd te maken hebben; Yen kan ook errug lomp zijn.....ze zijn gewoon nog wat onbehouden. Komt zeker wel goed! Hopelijk gaat het weer met je maag.

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-02 19:18

Haha, dank je, gaat wel weer goed, wat een etterbak, maar ik ben nog steeds verliefd op haar Lovers

Galactica Wadim X Gemini

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 20:00

oei, das pijnlijk ja, ik heb me ook meer pijn gedaan langs een paard dan van een paard af gevallen , maja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie