Winterdipje!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Winterdipje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-02 21:06

Hoi
Ik zit echt in een winterdipje hoor als het om rijden gaat!
Zaterdag had ik les en het ging echt zo frut. Alleen de stap ging heel goed. Daar zat ik ook het liefst in maar dat kan niet de hele tijd want ik rijd in een manegepony les. In de draf is shalan heel onrustig. Dat is ze altijd wel maar dan kan ik haar meestal wel een beetje rustig maken, nu lukte het maar even (instructeur vond dat ik het toen wel goed deed Verward ) en ik ben toen we in galop gingen (reden voor onszelf) maar nog even in draf gebleven en later even wezen galoperen. Dan was ze echt snel. Oke, ze is dan wel 100% arabier maar dan vind ik het nog wel slecht als ik haar niet een beetje rustiger krijg.

Dan mijn houding Lips are sealed . Die is zo frut. Ik zat veels te ver naar voren (viel erg op, mijn instructeur zij er ook wat van), ik kan niet doorzitten, hakken niet naar beneden en niet blijven zitten in galop Lips are sealed .

En dan heb ik zondag nog een wedstrijd op Shalan Huilen .Ik ben dan de oudste die meedoet (mag eigenlijk niet meer want ik ben 16) En dan ga ik van al die ukkies verliezen!

Sorry ik moest dit even kwijt, maar ik baal dat ik het nu niet goed kan want ik sta redelijk bekend als een ruiter die rustig kan rijden en daarom kan ik wel een beetje op Shalan rijden. Maar dan moet ik heel rustig zitten en dan word Shalan ook rustig, maar ik baal dat ik Shalan niet rustig krijg doordat ik frut rijd!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Jannelientje

Berichten: 317
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 21:20

Nou, zaterdag ging mijn les ook frut. Iedereen geeft Odisse de schuld, maar eigenlijk is het grotendeels mijn schuld. Ik krijg haar juist niet vooruit (of achteruit), geef de verkeerde hulpen. Alles ging fout, Odisse was echt niet oplettend en ik kon haar niet aan het werken krijgen. Ik was niet zo hopeloos als jij. En ik moet zondag op haar dresuren, terwijl er al twee voor mij zijn geweest!
Misschien moeten we we wat eigenschappen van onze paardjes naar elkaar laten overtransplanteren. Knipoog

Denk niet aan het probleem maar aan de oplossing!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 23:12

Ach iedereen heeft wel eens een periode dat het wat minder gaat. Vorige week wilde ik die van mij nog bijna verkopen. Hij was gewoon niet te rijden. hij kon alleen maar met zijn kop de lucht in door de bak crossen. Hij was gewoon onbestuurbaar. Heel link. Maar vandaag heb ik weer super gereden. Gewoon positief blijven denken ook al is dat heel moeilijk

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 22:15

Ik word altijd zo chagarijnig van die koude handen,en met handschoentjes kan ik absoluut niet rijden.
Maar meestal zorgt m'n paardje wel voor een oplossing en wil ze er alleen maar vandoor vliegen wanneer het zo koud is,
dus houd ze me wel weer warm.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, carin0903, ComscoreBot, Hjartje, Kopmeeuw, laura22, Maanon_ en 32 bezoekers