Zomaar mooi hoofdstel gekregen van medeverzorgster

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Zomaar mooi hoofdstel gekregen van medeverzorgster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-02 16:59

Hoi allemaal,

Herkennen jullie deze situatie ook ?

Gister was ik op stal bezig met voeren, toen plots een andere verzorgster aan kwam lopen met haar pony. Na wat praten zei ze ' Kijk eens op de kapstok '( even voor de goede orde, we hebben een kapstok in de stal waar we halsters en dergelijke aan kunnen ophangen Haha! ).

Ik ben dus gaan kijken, zei ze ' Dat hoofdstel wat daar hangt, mag jij hebben '.
Ze had een nieuw hoofdstel gekocht voor haar verzorgpony en ik mocht haar oude exemplaar dat ze zelf gekocht had, hebben.
Dat is echt een geweldig hoofdstel Kwijl . Bruin met dressuurteugels en een gecombineerde neusriem. En hij is in perfecte staat en past goed Party!! !

De reden waarom ze hem aan mij geeft ? ' Jij was de enige op stal met een oud hoofdstel, vandaar '.
Echt zo lief Lovers . Eerst kreeg ik een harde borstel van haar, en nu een hoofdstel.

Wie heeft dat ook eens meegemaakt ?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 17:27

Wat lief van haar.
Zo heb ik nu 2 dressuurzadel liggen van en vriendin die ze niet meer gebruikt, een Hulsebos en een BR, kan ik mooi gebruiken als er eens iemand mee gaat rijden.
Ik had nl. maar één goed zadel voor mezelf en als er iemand mee wilde moest diegene zelf voor een zadel zorgen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 20:09

Echt lief! Ik heb vroeger ook weleens een halster gekregen daar was ik ook heel blij mee. Overigens heb ik 'm terug gegeven toen de pony die ik verzorgde overleed. En daar was ze toch ook wel heel blij verrast mee.

:evaw:

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 20:15

wat leuk joh! echt aardig! Ik heb ook wel eens zomaar spulletjes gekeregen de laatste keer kreeg ik sporen van een meisje van 10 en toen zei ze : voor je nieuwe pony! echt zo lief !

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48364
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 21:58

ik heb van iemand bij ons op stal een zweetdeken met halve hals gekregen... ook zo lief... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, Ann, Cantheon, Earth, GoogleAdsense, Koekie73, lonimma, MairiMacBran, mamabird, Nele80, redbutton, Vuri en 114 bezoekers