Op zoek naar Karin!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DiamondCheckers

Op zoek naar Karin!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-02 23:56

Wie kent Karen Hertog? Ik denk dat ze zo heet! Ze heeft de manege in Krimpen aan den IJssel. Het heette jaren terug "Waalmanege". Ik heb jaren geleden haar paardje Wall Street verzorgt en hoorde onlangs dat zij hier ook wel eens kwam. Heb haar nooit gezien hier wat ik wel jammer vind. Ik zou graag weten hoe het met haar gaat! Weet iemand hoe ik haar kan bereiken via e-mail ofzo?

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 07:49

Jij bedoelt Karin den Hartog-Peute neem ik aan. Ik sta bij haar op stal en spreek haar regelmatig (bijna dagelijks), kan ook niet anders want we zijn ook een beetje vriendinnetjes Haha! . Ze komt door omstandigheden nu even niet zo veel op bokt. Ik leg even niet uit waarom, want ik weet niet of ze het wel op prijs stelt dat ik hier haar priveleven uit de doek doe. Trouwens niets ernstigs hoor.

Overigens zit ik nog wel eens achter haar computer op de manege om de email te bekijken. Als je wilt kun je je bericht voor Karin ook naar mij sturen dan zorg ik dat ze het krijgt.

Die Hard Ijsselbokker #4
Montreux is my very own special friend

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie