uit je dak gaan!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jolan

uit je dak gaan!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-02 20:19

Ja, vandaag gingen onze paarden uit hun dak. Ik kwam vanochtend om Gassina, Pilady, Cerise en Jappeloep in de wei te doen. Eerst deed ik Gassina en Cerise in de paddock. Ze gingen werkelijk uit hun dak van gekte. Er lagen nog zandheuvels in de paddock en die gebruikten ze als springmateriaal. Na een tijdje dollen mochten ze de wei in en dat ging met zo'n tempo dat ik haast geen tijd had om het draad open te maken.
Toen mochten Pilady en Jappeloep in de paddock. Ja ja, de gekte brak los, al bokkend en rennend de paddock door. Nu moet je weten dat onze buitenbak aan de paddock ligt en daar nog geen deurtjes in zitten. We hadden de buitenbak met een draadje dicht gemaakt. Jappeloep nam zo[n vaard dat ze op haar kont glijend onder het draad doorgleed de buitenbak in. Pilady vond het niet zo leuk dat Sjappie nu apart stond en begon verschrikkelijk hard te hinniken. Ik als een gek Sjappie uit de buitenbak gehaald en de wei in gedaan. Ze na een spurt en kwam al glijend tegen de afrastering terecht. Ze schrok er zo van , dat ze een aantal meters van de afrastering af bleef. Ik hoop dat ze hiervan een lesje heeft geleerd en wat rustiger de wei ingaat. Ze liep in iedergeval rustig te grazen. Gelukkig is er niets ernstigs gebeurd.

ik hou van mij sjappie

boo_laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 21:30

ja dat had ik vanmiddag ook Knipoog
ik had de (verzorg)2 tinkers(rik en gijs),een shet(boo) een een oud paard (zilverster) ff buiten gezet omdatik ff ging uitmesten en ze gingen toch renne!!!!niet normaal,boo ging keihard galloperen door het land en hij maakte een sliding van 5 meter hiihhiih dat was wel grappig Haha!
maar ze waren wel ff uitgedolt!!!!!!!!!!!
nou doeiiiiiiii

kissjeszz lauraaa Party!! Party!! Party!!

Stop Wishing, Start Doing

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie