paardenjaar 2002: een terugblik

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 18:21

Nou, ik vond dit best wel een top paarden jaar!!!

Met Odin ben ik met rijden onwijs vooruit gegaan en zijn we nu L1!! We kennen elkaar nu wat beter en het gaat gewoon echt goed!! Met buitenrijden kunnen we nu ook gewoon rustig galopperen zonder dat ze er vandoor gaat ofzo. Lachen Dit jaar is Odin ook weer eens meegeweest naar de keuring waar we 1ste waren geworden!! Haha! Ik heb heel veel met haar meegemaakt, echt een superjaar. Ook waren we voor het eerst op ponykamp wat ook heel gezellig was.

Met Gerda zijn we dit jaar ook begonnen met rijden en dat gaat ook heel goed.

Vickey is dit jaar ook vooruit gegaan. Dit jaar heeft ze voor het eerst een zadel opgehad, is ze voor het eerst gelongeert en ze is verkeersmak geworden. Ook kan ze nu zonder problemen een hoofdstel in.

Jammer genoeg zijn er dit jaar ook 2 paardjes verkocht wat heel erg jammer was >>> Peer en ycke....

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 18:48

Eigenlijk was 2002 voor Sevin en mij wel een goed jaar.

In januari m'n tweede B wedstrijd gereden met goede resultaten en in maart had ik m'n punten voor de L1 al. Toen een tijdje niet gestart, maar wel lekker doorgereden. In juni de eerste keer L1 gestart en in januari 2003 ga ik L2 starten. Ik denk dat ik wel tevreden mag zijn. Haha!

Ik heb ook een dip gehad met Sevin. Eind oktober mocht ik ineens niet meer op m'n rijvereniging komen, wat betekende: 2 wedstrijden niet rijden, geen les meer, geen rijvereniging meer. Daarna wel gelijk een nieuwe vereniging opgezocht, maar ik had er wel flink de smoor in. Nu is alles weer geregeld dus ik vol goede moed 2003 in! Lachen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: egnie, Jet, Juniores, Maaaarije, maaaikkee, Rubio, supervon78, VivianHesen, xSimonee, Zonnebloem24 en 133 bezoekers