Het gaat niet super

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Het gaat niet super

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-02 17:50

Mn baas is op vakantie naar Londen voor 4 dagen en ik doe dus de stal weer. Het ging gister echt niet fijn, Jordan liep ontzettend slecht en er was verder niets aan m te zien. Ik schrok me dood, wou hem aan laten draven aan de longe maar hij zakte door zn achterhand toen ie wou aandraven en daarna bleef ie stappen met een hele ongelukkige blik in zn ogen. Ik heb nog nooit zoiets gezien, was zo zielig!!! Het zal wel nog een nasleep zijn van vorige week maandag, toen was ie plotseling spierbevangen. Sinds hij vanaf zaterdag weer elke dag even de paddock in mocht is het weer minder gegaan met m. Ik hoop maar dat t snel weer beter gaat...
Cara ging ook niet zo lekker, die liep de hele tijd te hoesten dus ik heb lekker rustig aan gedaan met dr. Vandaag ging t al een stuk beter met Caar.
Jade en Leroy waren wel lief gister dus dat was wel weer fijn. Vandaag heb ik lekker een stukje gewandeld met Jordan. Hoef toch niet bang te zijn dat ie er vandoor schiet want dat kan ie niet Cara hoestte al een stuk minder en Jade was lekker fris. Ach we overleven het wel, ik maak me alleen wel zorgen om Jorrie. Gelukkig helpen de mensen bij Rien en Inge me wel en stellen zij me gerust dat t wel weer goedkomt en dat ik m gewoon elke dag lekker moet stappen. Lachen

Maar tóch....


En dan heb ik ook nog een keer geen inet thuis. Eigenlijk wel zielig *LOL* *LOL*

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 18:59

jeetje maaike dat is balen! en net nu gerald weg is
wie doet de paarden 's avonds?
wat zegt rien ervan? beterschap en sterkte!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 14:39

De paarden worden s avonds gevoerd door iemand van de andere kant. Ik heb overlegd met Marieke en Marloes wat ik moest doen met Jordan, heb m vandaag ook weer alleen gestapt en hij loopt nog steeds niet lekker. Maar ook niet slechter dan eerst dus dat scheelt ook wel weer.
Morgen de laatste dag alleen, daarna is Gerald er weer *fieuw*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 14:42

Gatver.. dat is niet leuk. Ik hoop dat alles weer een beetje op zijn pootjes terecht komt en je met een gerust hart de paarden weer kunt overdragen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 14:54

Zul je altijd zien als je het in je eentje moet klaren, vervelend zeg...
Succes vandaag nog!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-02 14:52

Nou t laatste dagje zit er ook weer op. Jordan liep vandaag zelfs beter dan gister !! De andere paardjes waren ook allemaal lief vandaag dus alles is toch nog best wel goed gekomen uiteindelijk Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 15:45

Gelukkig maar! Nu maar hopen dat ze allemaal snel weer helemaal gezond zijn!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 15:49

Idd gelukkig zeg, je hebt je er weer doorheen geslagen iig! Gerald zal wel blij zijn met jou!