lang verhaal...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-01 21:20

Wij kwamen vaniddag bij Spot, had mijn mams meegesleept omdat ik geen zin had om alleen te gaan(lees:te fietsen) en zij moest toch naar een vriendin daar in de buurt. Gingen d'r eerst maar ff uit de wei halen..dachten we. Ze stond samen met Karel, een exdraver waar ze altijd meeloopt. opeens naait hij er uit, keihard in draf, zij er achter aan. Is op zich niet zo vreemd, maar ze hielden niet meer op. Bleven maar rond rennen, Karel keihard in draf, Spots racebloed kwam naar boven(zag er wel heel gaaf uit). ze bleven maar rennen,rennen,rennen, Karel remde 2 keer te laat waardoor hij in de draad zat en toen mijn mams probeerde ze te stoppen renden ze er bijna overheem Verward Scheve mond\ Was wel blij da'k niet alleen was...Klinkt niet zo bijzonder als ik het zo vertel, maar ze waren dus echt helemaal gek, maar Spot vond het heerlijk Lovers . Ze heeft nog half uur keihard staan hijgen, leek wel arabier met die neus. Heb nog geprobeerd te rijden, maar he zat helemaal vol dazen Boos! dus ben'k lkker gaan tutten totdat ik werd opgehald.
Maar ja, wou het gewoon ff kwijt,alleen vertel ik het niet echt boeiend ben'k bang Haha! Lips are sealed was wel eng dus..

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-01 22:35

wassut zo saai?? Verdrietig Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 23:04

*LOL* *LOL* *LOL* Nee, het was geen saai verhaal, het was een errug leuk verhaal...2 maffe knollies in het land...kan me trouwens voorstellen dat je het wel prettig vond dat je niet alleen was hoor! Ben ik ff blij dat mijn arabje in het land niet zo de de arabier uithangt als jouw paard als ik haar wil pakken... Knipoog Ze blijft altijd braaf staan...ff afkloppen... Haha!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 07:57

mijnes blijft ook lief staan, hij gaat alleen vaak over het hek heen als hij geen zin heeft om te werken(terug de wei in dus) en vorig jaar stond hij in de hoek van de wei en werd hij aangevallen door een paard, hij was maar een ukkie van 1,45 en een echt watje, dus hij wil over het hek heen de bak in, maar hij kwam verkeerd uit, been door de draar en toen eroverheen, gelukkig was de draad niet zo strak gespannen anders was het vel van zn been afgestroopt toen hij zich losrukte. Ik schrok me dood.
Verder hebben ze bij ons zoveel rumte dat het hek niet zo'n probleem is als ze ervandoor gaan, wel een vreemd gezicht hoor, 10 rustig grazende paardjes en dan ineens allemaal aan de kletter volle rengalop, op een paar na in een houterig drafje(zijn ook al 28 en ouder) maar nu maar hopen dat ze volgende x rustig blijven als je komt Haha!

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 08:19

Hihi.. Spot had dus duidelijk geen zin om uit de wei te komen en dacht: Karel, kom op, dan gaan we onszelf wat beweging geven, hoef ik dadelijk tenminste niet te lopen...hihi... Haha! wel slim van Spot!!