gladheid

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

parouscha

gladheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-02 17:07

Wist niet waar ik het moest plaatsen?

Wie heeft er ook zo'n last van die gladheid.
Vanochtend gingen er verscheidenen mensen plat hiervoor, ze hebben hier de hele dag niet gestrooit.
Vanochtend wou men vader me naar school brengen, maar eerst moest hij de paarden voeren.
Dus deden we dat eerst Tong uitsteken
Daar was het pas spiegel glad.
Er kwamen auto's aan dus we moesten in de berm, maar helaas kwamen we niet meer op de weg, zaten we vast in de berm Haha!
Eindelijk waren we der op, toen ineens slipte de hele auto, we zaten overdwars op de weg, en hard zat me in de keel, zo erg schrok ik.
Dit is 2รก3 keer gebeurt.
Normaal schrik ik nooit echt zo, maar nu Kusje

Helaas kon ik ook niks met men paardjes doen.
ene ik had lekker vrij van school...... ze denken toch niet dat je naar school gaat Schijnheilig

Priscilla

*Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 20:15

nou ik hoef gelukkig niet ver voor mijn paardjes, zo'n 10 meter over het erf. maare feestje het was net een ijsbaan.

en de dames hebben vandaag dan ook pech gehad zo moesten binnen blijven, want zelfs op de bak lag een ijslaag.

wel schrikken voor je parouscha, en dat ze bij jullie voor het huis niet strooien belachelijk en verschrikkelijk dom, ik zag net op het nieuws dat er hier in het noorden verschrikkelijk veel mensen breuken hebben opgelopen omdat er op de voet en fietspaden niet was gestrooid.

enne lekker he een dagje schoolvrij Haha! heb ik helaas niet meer Huilen boehhh ik wil ook schoolvrij Knipoog

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 21:09

Bij ons (Zevenaar ligt tussen Arnhem en Doetinchem in Gld.) was de temperatuur al weer aardig gestegen.
Omdat de grond van onderen nog bevroren was ondanks dat het toplaagje was ontdooid, gingen de paarden niet de wei in, want dan kun je behoorlijke glijpartijen krijgen.. Frusty

Maar ze werden losgegooid in de paddock en ik heb Cerise daarna ook even in de buitenbak gelongeerd aan het halster, zonder bijzet o.i.d.
Ze mocht even lekker uitrazen en het zand was overal zacht, totaal niet meer bevroren! Lachen

Daar was ik wel blij mee want mijn paard is zo'n superenergiek krengetje, die kan niet de hele dag op stal blijven of 'alleen maar een uurtje of 2 eruit'. Die moet dan echt 'haar ei kwijt'... *LOL*

Hopelijk voor jullie wordt het daar binnenkort ook iets warmer zodat je weer redelijk kunt lopen/rijden! Veel veiliger ook!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 11:30

Nou ik woon in dokkum en ik ben gisteren niet naar school en naar de paarden geweest, het was echt superglad hier en bij ons hadden ze ook nog niet gestrooit het was zelfs gevaarlijk om de hond uit te laten.
Die was de eerste keer dat ze die dag buiten kwam heel wild maar na een paar keer hard te zijn gevallen was ze veel voorzichtiger Lachen

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 11:36

Hier in zeeland hadden we geen last van de gladdigheid, wel van een heleboel regen.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 11:50

Ja in buitenpost was het ook erg glad.
En ik had legaal vrij van school ,die was dicht.
Maar bij ons word ook niet gestrooid omdat wij in zo'n buitenstukje wonen,alleen op de hoofdwegen strooien ze.
En toen werd ik ook nog s gebeld dat Maffick al verzorgd was was ik helemaal happy,ben lekker binnen gebleven.
Maar toen ik naar achteren ging ben ik op mn *** geknald.
Roetsj daar ging ik.
Gelukkig is het nu weer wat minder.

Er waren 160 aanreidingen gister door de ijzel,is toch abnormaal!
en zelfs bij groningen een strooiwagen in de sloot!

Gast912

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 12:34

In Arnhem was het vanochtend 3 graden boven het vriespunt. De bodem is ook niet meer bevroren.
Ik ging afgelopen week-end nog wel bijna onderuit toen de hond een ruk aan de lijn gaf
Boos! domme hond

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie