[PP] terug van les. goed verlicht. en toch gebeurde het
Na alles zelf weer op een rijtje te hebben zijn we pebbels weer gaan oppakken, longeren grondwerk en vrijspringen.. met het moment vooruit te schuiven : er weer op
Ik wist dat t niet makkelijk ging worden, dat was iets dat ik zeker wist er al een paar keer zonder zadel opgestapt en stukjes gereden, maar nu weer echt oppakken ; afgelopen maandag
Het ging beter dan ik had verwacht eerlijk waar, ze gaf wel een bokje hier en daar maar goed dat is pebbels, en zo zal ze altijd zijn hier. Meerdere malen erop gestapt deze week, het ging zo goed voor mijn gevoel, het zou allemaal weer terug komen
Vandaag zoals afgesproken een stukje met een ander paard mee naar buiten, misschien lijkt dat overhaast maar we hebben er lang overna gedacht, met iemand te paard mee en gewoon proberen.
1e auto kwam voorbij , afwachten wat ze zou gaan doen, naar mijn verbazing keek ze er niet eens van op en liep rustig verder
2e auto van achteraf was wat eng maar bleef rustig verder lopen
3e auto was het mis, hij kwam van achteraf en haalde heel rustig in, wat pebs in dr hoofd haalde was de vraag maar toen hij schuin achter me was draaide ze zich om en sloeg uit naar de auto, enkel blik schade maarhij kwam zeker emotioneel hard aan
Terug op stal schade formulieren ingevult en Danielle (eigenaar, moyra @ bokt) + ouders gebelt.
De mensen op stal zeiden het al, dit paard konden we zo niet houden. Ze IS en BLIJFT voor ons te gevaarlijk.
Danielle kwam op stal en zoals ik had kunnen zien aankomen. Ze moet inderdaad weg.
Tranen blijven komen, maar dit paardje is hier niet op haar plaats. Een dier dat voorheen met gehandicapte in de bossen gelopen heb en nu niet eens normaal te rijden is, IS niet op haar plek
Een geweldig mooie tijd heb ik met haar gehad, en ook Danielle.
Maar egoisties mogen we hier niet zijn. Ze verdient beter en ze is niet voor ons bestemt.
We gaan opzoek naar een leuk huisje voor haar, waar ze lekker rustig op de weide kan en zo af en toe is gereden word, maar niet meer naar buiten hoeft (ze heeft ook goede papieren dus fokmerrie is ook nog mogelijk.)
Mijn meisje, het verhaal moest ooit ophouden, maar dat dat nu al zou zijn