Waarom trek ik me er altijd zoveel van aan??

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Fleury

Waarom trek ik me er altijd zoveel van aan??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-02 21:20

Vandaag had ik weer les, van 4 tot 5 en ik mocht gelukkig weer op Shalan. Die is nogal voorwaarts en dan mogen wij altijd in de kleine bak gaan instappen. We stappen in de les wel even in maar niet meer dan 5 minuten dus dat mag voor de les dan even gedaan worden.
Toen was dus de kleine bak bezet en dan is er verder geen mogelijkheid om in te rijden. Dus wij vroegen of ze hun pony's even weg wilde zetten of even vast wilden houden want over 5 minuten waren wij dan al in de grote bak.

Dat deden ze niet maar na een tijdje zeiden ze dat we wel binnen mogen komen. Dus ik liep naar binnen en ga even stappen. Laten ze die pony's gewoon los lopen! En met de zweep erachteraan jagen zelfs (niet zoveel want het meisje wat dat deed is opzich wel aardig maar aan de kant zaten ze heel de tijd te zeggen dat ze ze moest opjagen)

Wij vragen dus de hele tijd of ze alsjeblieft die pony's even vast kunnen houden voor een paar minutjes, krijgen wij als antwoord dat de les niet om half 4 begint maar om 4 uur en dat het niet nodig is om zo vroeg (5 minuten voor 4???) te gaan rijden. Staat er 1 pony een beetje dicht bij, en komt met de kont naar Shalan toen, en ja, toen gingen ze elkaar trappen. Toen vond ik het genoeg, en vroeg zo boos mogelijk (kan ik niet, ben nogal verlegen) of ze ze nu eindelijk vast konden houden! Krijg ik weer als antwoord of ik bang ben enz enz. Nee, tuurlijk niet maar ik wil geen ongelukken.

Gelukkig was de les voor ons afgelopen en konden we naar de grote bak. (ze halen metteen de pony's weg wanneer wij weg waren.) Shalan was helemaal druk geworden van die trap enzo en ik probeerde haar zo rustig mogelijk te laten lopen. Gaat er iemand expres met een karton zwaaien ofzo, en ja, al SHalan al zo druk is dan vliegt hij er zeker vandoor. Deed ze ook maar heb haar snel terug gekregen. Daarna ging het wel goed, best wel zenuwachtig en als er iemand naast de bak liep ging ze al weg galloperen maar voor de rest was ze heel braaf en liep vaak heel mooi.

Ook had ik vandaag voor het eerst mijn nieuwe cap op, en die zat echt super fijn!
Maar ik trek me er zoveel van aan als andere mensen boos zijn op mij, kan ik echt niet tegen! Ik wil het ook niet, ik wil met niemand ruzie maar ik kon er gewoon even niet tegen. Ik zit er best mee en ik weet dat ik het eigenlijk niet zou moeten doen, schijt aan hun, maar dat kan ik niet.

En het is ook zo, zij hebben allemaal een eigen pony, en zijn zogenaamd "goed" en ik rijd maar op een manegepony en ben veel slechter en kan veel minder en kan al helemaal niet rijden, en ow wee, als ik eens zeg wat ik ervan vind!

Ik vind het echt niet leuk Huilen .

Bedankt voor het lezen, groetjes van Fleur!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 21:28

Hoi, als ik het zo lees heb ik echt zo iets van "sjee, ben ik even blij dat ik geen 16 meer ben (nou ja, iets jonger, want ik kreeg een pony toen ik 15 was), want ik was ook altijd gauw van slag en snel onder de indruk van al die kinderen met een eigen pony. Ik was best verlegen, en dat geeft gauw een rotgevoel als je niet zo snel iets terug weet te zeggen.

Wat kan ik tegen je zeggen? Alleen dat het met mij in ieder geval helemaal goed is gekomen, ik ben niet verlegen meer maar juist heel zelfverzekerd geworden, alleen daar moest ik eerst een jaar of 18, 19 voor worden (en da's ook al weer een tijdje geleden Lachen )

Extremely rare and Beyond Compare

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 21:57

zo ging het op mijn oude stal ook,met eigen pony's warren nummer 1,en ook met de lessen ging dat dus zo.
nou heb ik mn eigen pony,en sta dus een op privestal met alleen eigen pony's en daar gaat het gelukkig er niet zo aan toe,ben ik wel erg blij om zeg,want als ik van mn vriendin hoor (die rijd nog op die manege) hoe het er aan toe gaat daar,sjee ben ik toch blij dat ik daar weg ben Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 01:16

Dit is toch zo waardeloos. Ja, hoe kan je je weten tegen zulke trutjes hè? Verward

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 07:51

Probeer je er niet te veel van aan te trekken. Het is niet leuk zoals die mensen tegen je doen, maar probeer er boven te staan. Er zijn nou eenmaal altijd mensen die denken dat ze beter zijn dan een ander. Ze proberen te overtuigen van het tegendeel is verspilde moeite...
Ik vind dat je het best goed hebt opgelost door gewoon vol te houden en jezelf niet te laten wegjagen.
Een volgende keer kun je misschien iemand een manege eigenaar of ander iemand met "gezag" laten halen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er gevaarlijke situaties gaan ontstaan doordat iemand anders zijn pony opjaagd terwijl jij in de bak rijdt.

* To Belg, or not to Belg *

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie