Het moest er dan toch van komen.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tigger

Het moest er dan toch van komen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-02 18:50

Ja, Tigger wil wel van alles met haar paardje, maar dan zal ze toch haar knollie moeten gaan vervoeren. Haha!
En dat was het enige waar ik enorm tegen op zag. Het laden van Netty.
Ze hebben ooit haar willen laden, maar toen is ze achterover geklapt.
Daarna nooit meer gedaan. Maar ja, het moest er nu echt van gaan komen.

Ik weet wel dat ze veel vertouwen in me heeft, maar ja, zoiets kan natuurlijk snel geschaad worden. Dus ik was wel wat nerveus.

Trailer langs de stal geparkeerd, auto ervoor.
Twee longeerlijnen an beide zijdes. Voor het geval dat.

Netty gepoets, om even ergens anders mee bezig te zijn. Mee genomen, naar de trailer.
Ze was duidelijk niet bang, gelukkig. Maar ze had wel een houding, van "prima, ervoor is goed, maar ik ga er niet in!"
Geeft niet, even laten kijken, wat eten en snuffelen.

Marije en Rob aan beide zijdes de longeerlijnen op gepakt en gekruist achter haar langs. Geen druk, maar er gewoon achter langs. Niks aan de hand.
Toen een klein beetje druk, Netty reageerd altijd met slaan als er iets achter haar zit, nu dus ook, maar nog steeds geen stress of paniek, maar gewoon niet willen.
De druk iest opgevoerd, ja, de hoeven stonden er op. Toen er weer af en ging ze er langs, weer ervoor gezet.
En opeens, een mega sprong er stond ze erin.
Geweldig, ik was zo trots. Helemaal geknuffeld en vol gedouwd met lekkere wortels. Tong uitsteken
10 minuten laten staan, toen weer uitgeladen, ze liep heel rustig naar achteren of ze nooit anders heeft gedaan. Helemaal top dus.

Maar nu wilden we een 2e keer. "ja, daaaag 1 keer is genoeg hoor!"' Vork
Maar ook de tweede keer ging het goed, eerst wat gedraai, maar nu een klein sprongetje, de laadklep op en toen liep ze er zo in!!!!!
Echt helemaal super. Dit komt wel goed.
Dit was echt mijn grootste angst, dat ze wat had overgehouden van de eerste keer.
Het mooiste was, ik heb haar daarna losgegooid in bak en ze liet iedereen die het maar hoorde wilde, horen wat ze had gedaan, die hinnikte haar longen uit haar lichaam, en maar draven en maar hinniken. Echt zo van: "Ik heb het gedaan, jongens ik heb in een trailer gestaan, ik heb het gedaan!!!" Haha!
Ze hinnikt dus zelden, haha. Echt geweldig.

Nou jongens, pas maar op Tigger en Netty komen eraan, hihi.
Laatst bijgewerkt door Tigger op 14-12-02 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

boo_laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 19:08

ihihihi hahaha leuk hoor!!!!
gelukkig gaat het goed!!!! Knipoog
nou veel plezier met haar!!!
en mooi paardje heb je trouwens(heb ff in je profiel gekeken Knipoog)

Stop Wishing, Start Doing

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie