dit moet je doen ik heb het net gedaan zooo vet...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 02:01

Gaaf man, zo'n topic!! Jong tegen oud, zo moet het!! Haha! Knipoog

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 08:56

Hmm.. echt slim vind ik het eerlijk gezegd ook niet. Maar ja, ik ben ook al "oud". Als je zoiets doet, zet dan iig je cap op.
Bovendien vind ik het niet echt handig om zo te raggen op bevroren grond. Nog afgezien van wat jij oploopt als je eraf valt, kan je pony zich ook lelijk verwonden.

friedalover
Berichten: 7
Geregistreerd: 29-11-02
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-02 11:18

Jezus sorry hoor maar ik drukte op het laast maar gewoon op wat smylies en ik wist niet dat het dan er zo had uit tekomen zien.
En marije moet der bek dicht houden want ze is gewoon jaloers op mij ik en mijn paardje hebben daarin vette lol want ze rende met haar oortjes naar voren en de fries was zeker 5 meter van ons vandaan dus die loopt nie over mij heen dat zouden ze nooit doen dus rij jij maar lekker kakerig op je paard door de bak en laat ons lekker crossen door de wei dus hou je bek marije, lieke, xxdaffiexx, kheops, mackie, flair!!!!!!!! en harstikke bedankt voor de steun die ik van jullie heb gekregen jullie begrijpen mij tenminste tiger, beautyfull_mickey, meghann, ardonnypony, boo_laura en mich88 (p.s ik heb een ziekte waardoor ik nie goed na kan denken hoe ik woorden moet schrijven ik zit daarvoor ook op een lagere school en ik noem liever ook nie de naam van die ziekte)

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 11:50

sorry hoor, dat ik me hier mee bemoei, maar friedalover, zou je je niet eens wat socialer gaan opstellen tegen andere mensen? die andere mensen die hier op gereageerd hebben, willen je alleen maar advies geven hoor! en om dan zo te gaan reageren vind ik asociaal! denk iig. even na voordat je wat zegt.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:22

Linda250 schreef:
Hmm.. echt slim vind ik het eerlijk gezegd ook niet. Maar ja, ik ben ook al "oud". Als je zoiets doet, zet dan iig je cap op.
Bovendien vind ik het niet echt handig om zo te raggen op bevroren grond. Nog afgezien van wat jij oploopt als je eraf valt, kan je pony zich ook lelijk verwonden.

Ik kan me hier wel bij aansluiten..

Je moet zelf weten wat je doet. En als je dat op bokt wilt zetten, is dat ook volledig jou keus. Maar dan moet je niet verwachten dat iedereen even leuk reageert.

Ik ben zelf 13 jaar, maar ik zou het niet in mijn hoofd halen om zoiets op ies te gaan doen (hoe braaf ze ook is). Ten eerste loop je dan de kans dat jijzelf of de pony iets oploopt en ten tweede zou de eigenaresse dan mij niet meer willen hebben als verzorgster! Ik rijd altijd, maar dan ook écht altijd met cap. En dat is niet omdat ik "braaf wil zijn" maar omdat dat gewoon veiliger is. En dat betekent helemaal niet dat ies niet te vertrouwen zou zijn want als er 1 pony te vertrouwen is, dan is zij het wel!

Ik bedoel hier trouwens ook gelijk mee, dat heus niet iedereen die 14 is (of zelfs eronder) zulke dingen doet. En zelfs mensen van die leeftijd ook wél altijd met cap kunnen rijden (goh, nieuwtje)

amen. Schijnheilig

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:51

friedalover schreef:
Jezus sorry hoor maar ik drukte op het laast maar gewoon op wat smylies en ik wist niet dat het dan er zo had uit tekomen zien.
En marije moet der bek dicht houden want ze is gewoon jaloers op mij ik en mijn paardje hebben daarin vette lol want ze rende met haar oortjes naar voren en de fries was zeker 5 meter van ons vandaan dus die loopt nie over mij heen dat zouden ze nooit doen


Dat paard kan dat ook doen zonder opzet.
Dus jij poedersuiker zeggen dat dat paard nooit op je zou gaan staan, dat kan gewoon niet, misschine kan een paard jou niet meer ontwijken en stapt toch op je.
Dan doet hij het niet expres maar trapt jou misschien toch raak, of gaat op je staan.
Een paard blijft een dier

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:52

friedalover schreef:
Jezus sorry hoor maar ik drukte op het laast maar gewoon op wat smylies en ik wist niet dat het dan er zo had uit tekomen zien.
En marije moet der bek dicht houden want ze is gewoon jaloers op mij ik en mijn paardje hebben daarin vette lol want ze rende met haar oortjes naar voren en de fries was zeker 5 meter van ons vandaan dus die loopt nie over mij heen dat zouden ze nooit doen dus rij jij maar lekker kakerig op je paard door de bak en laat ons lekker crossen door de wei dus hou je bek marije, lieke, xxdaffiexx, kheops, mackie, flair!!!!!!!! en harstikke bedankt voor de steun die ik van jullie heb gekregen jullie begrijpen mij tenminste tiger, beautyfull_mickey, meghann, ardonnypony, boo_laura en mich88 (p.s ik heb een ziekte waardoor ik nie goed na kan denken hoe ik woorden moet schrijven ik zit daarvoor ook op een lagere school en ik noem liever ook nie de naam van die ziekte)



Pardon?!?!? Moet Marije "d'r bek dichthouden"? En iedereen die het niet met je eens is? Voel jij je wel helemaal goed?
Ik zou maar eens goed nadenken voordat je dit soort dingen typt, anders krijg je vast en zeker binnen no-time een slotje en een Ban!

Ik vind het erg onverantwoord wat je hebt gedaan, je had jezelf en de fries en het shetje ernstig kunnen verwonden. Maar wat ik zeg zal wel larie zijn, want ik ben ook te oud en houd mijn mond ook niet...

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:54

Ik snap wel wat er staat , maar 1 ding:
Wat jij gedaan hebt is levensgevaarlijk

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 13:01

Dit gaat niet echt een fijne kant op dus een slotje lijkt me op zijn plaats.