Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Vaak wordt er een topic gevraagd met een vraag (BIJV) Hoe zo snel mogelijk zadelmak maken. Dan komt menig bokker aanzetten met: Dat moet je met rust e.d. doen grondwerk. Dat is leuk en aardig (En zo hoort het ook vind ik, maar dat is dus niet waar die Ts dan om vraagt
is heel moeilijk voor sommige mensen om dit te accepteren... 

eerst wat goed nieuws en dan slecht nieuws...
maar dat is eigenlijk een kunst...
en veel mensen weten het niet volgens mij
(Ik Weet Alles Beter..), gewoon niet op letten, die mensen die het echt beter weten zullen niet zo snel met hun advies aankomen en die kun je alles vragen. russel schreef:Ach ja de IWAB's heb je overal![]()
![]()
(Ik Weet Alles Beter..), gewoon niet op letten, die mensen die het echt beter weten zullen niet zo snel met hun advies aankomen en die kun je alles vragen.

runningkawa schreef:Mij valt ook wel op dat er nog niet zo vaak 10 totaal verschillende opties komen.
Vaak 2, voor en tegenstanders
En dan ga ik profielen kijken, naar leeftijd en ervaring
Aan mijn profiel kun je denk ik weinig zien....
russel schreef:Ach ja de IWAB's heb je overal![]()
![]()
(Ik Weet Alles Beter..), gewoon niet op letten, die mensen die het echt beter weten zullen niet zo snel met hun advies aankomen en die kun je alles vragen.

Charlottte schreef:Ik vind ; dat je gewoon altijd je oren en ogen moet openhouden; dat je gewoon naar verschillende adviezen moet luisteren en daar dan voo rje zelf uit moet kiezen/ denken/ van maken wat jij het beste vind
en vaak zijn dat dan toch weer de beruchte p*nny's... 
runningkawa schreef:Natuurlijk kan iemand met een stal meer ervaring hebben..maar dat haal je dan ook wel uit het profiel
Chiqa op de man spelen is niet netjes...en nu niet zeggen dat je niet weet wat ik bedoel