Paardje geschoren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Paardje geschoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-02 12:01

Heb gisteren mijn paardje laten scheren. Omdat het de eerste keer was en we niet wisten hoe hij zou reageren hebben we het eerst zonder sedalin gedaan en dat bleek perfect te zijn want hij was helemaal niet onder de indruk van het geluid van het scheerapparaat (heb hem een tijdje terug ook steeds moeten fohnen dus vandaar misschien), hij viel zelfs bijna in slaap leek het! Gaaaap Slapen
Bne weer eens super trots op mijn spanjaard die steeds meer laat blijken dat hij nergens bang voor is.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 12:16

Fijn als paarden zo lekker gemakkelijk zijn met dit soort dingen! Die van mij doet het ook voor een voer hooi voor haar neus!!!!!! Geen centje pijn........alleen haar oren mag ik niet doen met het scheerapparaat want iiieeeeekkkkksssss dat KRIEBELT!!!!!!!!!

someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 12:41

tof!ik wou da ik men paardjes ook kon scheren,ma die worde al gek als ze het geluid hore laat staan als ze zon machine op hun krijge
GRoetjes Julie

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 18:24

Die van mij ging er ook bijna bij slapen.

Ging echt perfect,ik vind het supper fijn werken met paarden die zich zo makkelijk laten scheren.

Mooi is ie he, als ze net geschoren zijn.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 20:45

lekker dat het zo makkelijk ging, je was zeker best wel snel klaar?

giesam
Berichten: 485
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Ameland Ballum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 20:51

fijn dat het bij jouw paard goed gaat. er is een paard bij ons op de manege geschoren maar dat lijkt nergens op. dus die van ons worden niet geschoren. misschien lag het wel aan het scheer apparaaat maar dan nog. ik vind het ook niet mooi.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 21:04

Heerlijk dat het zo goed ging!
Kan jouw paard dat niet aan de paarden bij ons op stal leren? *LOL*

Vorig jaar werd het paard van mijn vriendin geschoren, nou... dat paard is altijd heel onderdanig, heel lief, doet zoveel voor je... echt een schat is ze.
Maar met scheren... ineens zo uit het niets een trap... Bloos

Ze was ook een beetje bang denk ik, want echt een gemeen karakter heeft ze niet, maar ze trapte wel raak!
Degene die haar schoor raakte gelukkig niet echt gewond hoewel het wel pijn deed. Was echt schrikken want ze stond zo braaf stil in het begin! Verward

Die van mij is tot nu toe nog niet geschoren, wel een keer haar sokjes maar toen was ik er niet bij.
Ben benieuwd als ik haar ooit laat scheren hoe ze dan is.
Maar voorlopig hoeft dat niet, ze heeft altijd een hele dunne vacht van zichzelf en met een herfst en een winterdeken houd ik die redelijk dun nog in de winter.
En een béétje teddybeer mag ze wel zijn nu... Lovers