Voor het eerst "echt" op Isltje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 21:01

Ben vanvond voor het eerst echt op Isolda gestapt. Had er wel al opgezeten, even voelen hoe het ook al weer zat. Zonder zadel en teugels dus.
Nu met zadel en hoofdstel, gewoon naar buiten. Isolda vond de aandacht heerlijk. Sja, ze moet nu mijn aandacht delen met Udinde, dus ze was blij met mijn onverdeelde aandacht!
Lekker geborsteld, zadeltje erop. Er moest wel even een singelverlenger tussen, *LOL* madammeke is wel wat gegroeid!
Ik stapte op met het gevoel als je op een jong paard stapt. Ik wachtte erop dat ze flinke bokken zou geven bij het opstappen. Doet ze namelijk wel vaker. Neuh hoor, de lievigheid zelve! Rondje even "gevoeld" en toen buiten het hek. Ze stapte zo naar buiten en daar gingen we. Ik helemaal blij, ze stapte zo bij Udinde weg. Hahaha, maar tevroeg gejuigd, want daar ging het knopje om en zaten we op ons kont, zo vol in de remmen ging ze!
Ben geen gevecht aangegaan, ik zou het toch verloren hebben. Ik was eigelijk al een eindje bij het land weg en we zijn toen langzaam in galop terug gegaan. Snelheid stap, maar in gang galop. Whaaa, wat zat ze lekker!! Je kan je niet voorstellen, ze zat ZOOO lekker, heb haar zo gemist.
Ben weer even in het land gegaan heb daar 1 rondje gereden en ben direct het hek weer uitgegaan. En ben iedere keer een stukje verder gereden, tot ze het rondje bij ons voor de wei keurig liep. Van de wei af, keurig in stap, naar de wei toe in een huppeldrafje. Op Berbers trensje ipv onze eigen gebroken pelham. Ze luisterde perfect en was superbraaf eigelijk. Helemaal trots! EN helemaal blij!
En Udinnieminnie was redelijk braaf. Ze was wel wat in gevecht met het touw en is ook 1x languit op haar snuitje gevallen. Zelfs daarvan raakte ze niet in paniek. Koel in haar hoofdje hoor! Ik heb haar losgemaakt en lekker gekroeld, ze rende helemaal niet direct op Isolda af. Met een touwtje met 2 ringen eraan over haar lichaampje "gerammeld", die had mijn vader teovallig in de hand. Ze vind echt helemaal niets erg. Poepie he? Ze kan alle vier de voetjes al geven, heel kort maar hoor, maar dat hoeft ook niet meer te zijn dan 2 cm boven de grond, toch?
Ben helemaal verliefd op mijn meiden!!!


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 21:37

wat goed man!!!

ikke ben super trots op jullie!

heerlijk dat je zo'n fijne dag had.

*zucht*wat moet dat toch een fijn gevoel geven om zo prachtig drie paarden te hebben

*zucht*

aja maar ik ben al meer dan blij met tink hoor daar kunnen nog geen duizend andere paarden tegenop.

maar toch vind ik het heerlijk voor jou

soms is het beter om te zwijgen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 23:08

Gaaaaaaf!!! En Udinde is een schatje! Leuk leuk leuk leuk leuk...je bent vast helemaal Party!! Haha! *LOL* Pling Lachen Knipoog

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 11:54

heeey gaaf! wat een braverds zeg! ik ken het nog van zeske die deed galopwissels okm de pas en zwijwaartse weet ik het wattes in galop maar dan staptempo helaas was ze niet ze braaf en werd ik knockout geslagen door die speknek van d'r maarja was ook voor het eerst dat ze van een veulenaf moest zonder dat ze die meteen kwijt raakte

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lonniejj en 38 bezoekers