Met gepaste trots....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Signe

Berichten: 5806
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Met gepaste trots....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-02 16:29

Vertel ik jullie hoe Blizz superbraaf en moedig was. Ik heb vaandel geoefend, voor het eerst. Een vlag midden in de bak, deed hem niets, hoogstens nieuwsgierig naar dat wapperende ding. Een paar keer erlangs rijden in stap, voltetje eromheen in draf. Dan de vaandel/vlag een stukje optillen....geen kik... en dan volledig oppakken en rondje rijden,d raven en zelfs galloppperen!!! Stoe-ur! Ik kon echt alles doen, over zijn hoofd, een beetje eng, maar hij bleef keurig staan... ben zo trots
Haha!

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses


Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 17:03

Lekker gevoel is dat he!
Nou, ik ben ook trots op Blizz, hoor!
Geef hem maar een dikke knuffel!

"Zorgen moet je doen...niet maken" Loesje

Signe

Berichten: 5806
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-02 17:16

Ja heerlijk gevoel. Je hebt het idee dat al je werk vruchten afwerpt en dat je ergens iets toch wel goed moet doen.... *big smile*

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

angèl171181
Berichten: 22
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 17:20

}>

Groetjes Angèl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 18:02

Een weekof wat geleden heb ik in Flyinge een show gezien van het politiepaard Utter, een oud politiepaard dat allerlei trucs doet met zijn berijdster er op (of eronder) Ze laat hem o.a. door een papieren "muur" springen en het schijnt dat ze hem in de fik kunnen steken (dat zal dan wel een deken op hem zijn oid) Als afsluiter trok hij een man op ski's aan zijn staart (!!) de baan uit. Je moet er een paard voor hebben maar het bewijst maar weer dat je ze echt overal aan kunt wennen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 01:05

Goed hoor, die van mij zouden waarschijnlijk ter plekke een hartstilstand krijgen Haha!
Is het de bedoeling dat je ook shows gaat rijden met het Tinker promotieteam?
Snel foto´s?

Signe

Berichten: 5806
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-02 01:01

Wellicht ooit een show met Blizz ja.... Ik heb er nog een hobby naast. Sommige weekenden ben ik samen met een horde andere zottelingen een viking of een middeleeuwse dame of gewoon een barbaar of priesteres/magier, levend rollenspel noemen we dat. Daar wil ik Blizz ook voor gaan gebruiken. Het is de bedoeling dat hij in april in een In de Ban van de Ring spel gaat spelen.

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carin0903, criollo_yess, desireeee_x, joyceberends, Kmbrly, Natashaa, Poety, tienus63, Vinny12511 en 114 bezoekers