Wat zijn jullie paarden hun...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 21:07

Het stappen naar de manege toe, dat normaal ongeveer 7 minuten duurt, gaat nu in middendraf op 3 minuten Knipoog
Verder reageert hij wel heel goed op mijn benen nu Haha! Das wel makkelijk zo. Vandaag kwam er eens en bokje uit van frissigheid, het tweede ofzo sinds hij een 3tal weken geleden geschoren is.
xxx

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:42

Patsia gaat altijd rennen Boos!
Of met galop blijft ze op haar plaats Verward of ze huppelt vrolijk de bak door of wil gewoon helemaal niet luisteren.
Bokken heeft ze nog niet gedaan!

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 17:37

Hij is niet anders dan in de zomer ofzo.. soms wel iets frisser maar vind ik niet erg kan ik hem lekker aan het werk zetten hoef je der niet zoveel moeite voor te doen Lachen

Leo

Berichten: 50129
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 20:22

Leo verveelt zich in de kleine uitloopwei en gaat dat keihard over de bevroren grond hollen, of laatst schopte ze tegen de stalmuur, en nu staat er een mooie hoefafdruk incl. straal op de muur! *LOL*

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 20:24

die van mij kan op dit moment alleen maar hard!!
niet leuk meer omdat we volgeden week concour hebben

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 12:00

die van is ook (ondanks dat ze dag en nacht buiten staat) veel frisser.... }> ben blij dat ik niet de enige ben met een pony die "spoken" ziet Bloos Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 14:42

idd ook een hoop stoken zien en wegvliegen Haha!

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 23:21

Ik merk het wel aan Pepsi dat hij chagrijniger is in de winter Scheve mond , en dat laat hij merken door niet zijn deken op te willen (loopt hij dus weg in zijn stal en als je hem tot de orde roept, laat hij het wel toe, maar gaat dan wel stampen met zijn hoeven) Ook is hij schrikachtiger dan normaal!!
Gisteren maakte ik een blikje vlees open voor de stalpoes (een zwerfkat die we min of meer hebben "geadopteerd") op dat moment liep ik net langs zijn stal waar pepsi rustig hooi stond te eten....hij hoorde die klik van het openen en schoot gelijk (briesend) heel hard naar de andere kant van de stal.....en meer van dit soort akkefietjes dus!!
Bij hem merk je het dus wel aan zijn gedrag als het kouder is!! *LOL*