Wie zou me kunnen helpen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
p0nyl0ver
Berichten: 261
Geregistreerd: 25-02-06

Wie zou me kunnen helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-06 20:38

Ho0ii,,!

Ik heb een vraagje? Als het kan!

Ik wil heel graag een pony! Waar ik mijn vrije tijd in kan besteden!
Dus een pony: waar ik wel eens een buitenritje mee kan maken! En lekker borstelen, En wandelen/longeren! (begrijp je)? Dus geen dressuur/spring pony!!! Wie weet: Welke pony hier erg voor geschikt is?
(Een pony rond de 1.30!!) Dus kortom: Een (kinderpony) Als je dit ook zou kunnen beantwoorden, ben ik heel erg blij:!! Zoals je net heb gelezen, wat voor pony ik zoek! Wie kan me dan met het volgende helpen?? Wat voor spullen zou ik nodig hebben: voor me pony? (die gewoon elke dag aandacht krijgt! En die vaak beweging krijgt, Zoals: longeren/wandelen/rijden?? (Dus een leuke kinderpony,, die niet al te duur is in het onderhoud!!) Ik hoop dat iemand mij kan helpen! xXx Tanja,,!!!


sopper
Berichten: 2549
Geregistreerd: 14-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:39

zoek je nou gewoon ene pony om te kopen ofzo?

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:39

een my little pony?

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

antoinetje

Berichten: 1137
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Plaatsje bij het bos :-)

Re: Wie zou me kunnen helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:50

Mischien kun je op zoek gaan naar een ponyclub? een eigen pony is meer dan alleen borstelen en rijden hoor!

Major, in our hearts forever and ever

Black & Beautiful ... Querubi!

p0nyl0ver
Berichten: 261
Geregistreerd: 25-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-06 20:53

Ja, iC bed0el o0k,, gewo0n alles wat erBy ho0rd ho0r,,!! en iC heb verz0rgp0ny's gehad,, maar diie iis verk0gt,, dus ben iC 0pz0ek naar een p0ny,, diie iC dan zelf kan h0uden aan huiis!! Maar ik kan het wel onderh0uden,, alleen ben ik nu 0p z0ek naar een kinderp0nytjj,, van 1,30 diie makkelijk te 0nderh0uden is!! (dus geen friies) maar o0k geen shetlander kuz tanja

esperance

Berichten: 5557
Geregistreerd: 20-12-04
Woonplaats: Weert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:06

p0nyl0ver schreef:
Ja, iC bed0el o0k,, gewo0n alles wat erBy ho0rd ho0r,,!! en iC heb verz0rgp0ny's gehad,, maar diie iis verk0gt,, dus ben iC 0pz0ek naar een p0ny,, diie iC dan zelf kan h0uden aan huiis!! Maar ik kan het wel onderh0uden,, alleen ben ik nu 0p z0ek naar een kinderp0nytjj,, van 1,30 diie makkelijk te 0nderh0uden is!! (dus geen friies) maar o0k geen shetlander kuz tanja


deze taal mag niet op bokt..
en het staat hier ook niet goed, ik TEM.

Een paard galoppeert met zijn longen, houdt vol met zijn hart maar wint met zijn karakter ..
People were created to be loved. Things were created to be used. The reason the world is in chaos, is because things are being loved, and people are being used.

ellepel

Berichten: 47258
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Re: Wie zou me kunnen helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:14

Citaat:
(Dus een leuke kinderpony,, die niet al te duur is in het onderhoud!!)



alle pony's zijn duur

zoek eerst een pony om te verzorgen, van een ander, kost je bijna niks, en zo leer je precies hoe dat allemaal gaat.

Anoniem

Re: Wie zou me kunnen helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:16

Hoi ponylover, ten eerste, welkom op Bokt

Ten tweede, het is hier gebruikelijk om ABN te typen met gewoon leestekens en hoofdlettergebruik. MSN-taal of Breezah-taal is niet toegestaan, dat leest namelijk best wel onhandig voor de overige bokkers

Overigens sluit ik dit topic omdat je teveel vragen hebt die in heel veel categorieën passen, en het eigenlijk niet in 1 forum goed past Ik raad je dus aan om even goed overal op Bokt te gaan lezen en je te verdiepen in de vele fora die er zijn, dan zie je vanzelf snel in welk forum je je vragen kunt plaatsen

Als je een paard wilt kopen, of een verzorgpony zoekt, kijk dan eens op de EA-fora, geheel onderin de index

Veel plezier verder!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Googlebot, josien_m_, Laj1, Lanoca, lindo, MairiMacBran, mino1, SemrushBot, shaddy82 en 34 bezoekers