zitles verslag:)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 12:51

Nou, gisteren was het dan zover: ik had me zitles op een fjord. Nix bijzonders, maar normaal ben ik niet zo stoer als het om het rijden op andere paarden gaat, nu had ik er nog niet eens aan gedacht dat ik op een vreemd paard ging stappen Haha! . Maa rgoed, ik kwam dus de stal in , spot aai over d'r neus en liep de overbuurvrouw de stal in. vond ze maar raar, ze stond te kijken!Wat is die nou weer aant doen dacht ze vast. Verward . Maar de les ging goed, ikke die nooit door kan zitten heb kwartier ofzo achterelkaar doorgezeten met me armen in slaapwandelhouding Haha! Ze schoten steeds als we iets versnelde weer richting handvaten van de singel, maar ach..Zit lekkerrrrr!Word maar fjordenfan denk ik...Neuh, houd het toch maar Spot, maar mijn instructrice wou wedden dat ze me over 3 lessen zo aant springen had (zo=dus op fjord, zonder zadel maar met voltigeersingel en aan de longe)moet het zelf nog zienn gebeueren eigenlijk..

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 13:08

mijn zit was ook niet al te best, heb nu zonder zadel met een vreemd paard 50 cm gesprongen losse handen
had ik niet van mezelf verwacht!! vooral dat galloperen zonder zadel en handen is leuk net of je vlieg alleen ja dat sturenhe.
hihi hele bak door gegaan paar x over de hindernis vet leuk
groetjes heleen.
( t was een kwpn merrie van ehh groot!)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie