De woeste hengst uit het Oosten

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

De woeste hengst uit het Oosten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 09:47

Hehe, die hengst is echt doorgedraaid. Het is een schatje, maar gister in de bak rondjes stappen leek het meer op een 3-jarige. Onbeleerd en wel schoot hij alle kanten op.
Enige probleem is dat ik van mezelf vind dat ik niet consequent genoeg ben. Uiteindelijk kwamen we er wel hoor (paar voltes zonder noemenswaardige gekkigheden rondgelopen), maar toch. In het begin was ik heel streng als hij gek deed, maar dat werkte niet afdoende. Op de X draaide hij dan helemaal door. Hoewel hij niet over me heen zou rennen en ik wel duidelijk liet weten dat hij het ook niet moest proberen waren het wel van die kiele kiele momentjes. Hij rukte zich ook niet los en daarna gingen we gewoon weer verder stappen en twee meter verder ontplofte hij weer. Vanavond maar weer stappen en misschien onder het zadel, dan heb ik toch meer te vertellen.
Op zich was het al een hele overwinning, want toen ik hem rustig een rondje liet stappen ontdekte ik dat ik echt niet bang was. Dat is wel eens anders geweest met die andere etterbak (die heel braaf met mijn zusje rondjes gestapt heeft, brave bier dus!). Enige probleem was dat ik hem niet helemaal vertrouwde en daardoor niet helemaal naar eigen tevredenheid mijn mannetje gestaan heb. Hoewel ik niet helemaal tevreden was ging hij echt hartstikke braaf rond. Echt super, hij stond helemaal te trillen van spanning, maar hij bleef gewoon braaf bij me.
Joop had ook een ontplof dag, maar die had een meisje op z'n rug en een bitje in, dus die plofte niet zo hard (meer dan 5 meter draf heeft hij niet gedaan). Ik ben wel trots op mezelf, want een jaar (of 2) geleden had ik het in mijn broek gedaan als ik wist dat ik met een woeste hengst voltes ging stappen. Gelukkig komt hij echt niet over me heen, en als het er maar een beetje op lijkt krijgt hij een klets voor z'n bakkus. Mijn zusje stond ondertussen vol bewondering aan de bakrand, want hij was behoorlijk fripsig. Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 13:36

Hi, hi, weer een geweldig verhaal. Leuk geschreven Knipoog

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 21:27

hihihih goed gedaa!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 21:43

Ha, eindelijk weer een goed verslag van jouw en je beesten! Het gaat goed daar lees ik wel Haha!
Ik geloof dat de bommen overal op ontploffen staan, hier staan ook twee op springen *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 21:43

Ha, eindelijk weer een goed verslag van jouw en je beesten! Het gaat goed daar lees ik wel Haha!
Ik geloof dat de bommen overal op ontploffen staan, hier staan ook twee op springen *LOL*
Ik denk trouwens wel dat ik liever een van mijn dames aan de longe heb springen als die kerel van jouw!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 23:21

Jippie, eindelijk weer een Laui paardjes story! Ik mis je hier Lau!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jaydee_WP, Lisewiesje, M1994, MyWishMax, quni, Vagabondo en 24 bezoekers