Vandaag weer een buitenrit gemaakt met Ivanka!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tinne

Vandaag weer een buitenrit gemaakt met Ivanka!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 16:11

En de laatste was eind juli, was al een tijdje geleden dus Knipoog Maar dat kwam eigenlijk vooral door mij, ik ben nogal een schijterd buiten, terwijl ik gewoon weet dat Ivanka nergens van zal schrikken Lovers. Maar vandaag zouden we een ritje naar huis gaan maken Lachen

Eerst heel even een beetje losgereden in de wei, maar dat ging niet echt ivm slechte ondergrond Knipoog Toen we het erf af gingen werd ze opeens gelijk een stuk frisser, staart omhoog, lekker vrolijk naar alles kijken en maar 'dribbelen'. Lachen Alleen kan ik me zo ergeren aan sommige bestuurders he... We reden over een weg waar geen stoep en ook eigenlijk geen berm is. Komt er opeens een auto achter ons rijden *had Ivanka toen net in een normale stap gekregen*... toetert die auto opeens! Nu schrok Ivanka daar wel niet van, maar toch, je gaat toch niet toeteren als je achter een paard rijdt. En hij kon er nog makkelijk langs ook, toen hij voorbij reed, gaf hij ook nog eens lekker extra gas. Vind ik echt zo asociaal Frusty Gelukkig zijn er dan ook weer mensen die rustig voorbij rijden Lovers

Toen we thuis aankwamen, stonden mn ouders al buiten, Ivanka kent ze ook wel een beetje, ze krijgt altijd appeltjes van mn moeder dus ja *LOL* En al die kindjes bij ons in de straat 'sooow.. dat is wel een groot paard'. Terwijl ik Ivanka maar klein vind met haar 1.63m Knipoog Maar wel leuk om al die kindjes zo bewonderend naar je paard te zien kijken, dan denk ik echt bij mezelf: 'die is lekker van mij }> Tong uitsteken'

Op de terugweg reed er een vrachtwagen achter ons, is Ivanka ook niet bang voor, maar ik wel. Klinkt misschien stom, maar ik ben al vanaf kleins af aan bang geweest voor vrachtwagens, heeft ook een bepaalde reden Scheve mond Maar omdat ik dan bang ben, denkt Ivanka ook van: 'wat is er?'. Dus ik ben maar aan de andere kant van de weg gaan staan in een parkeervak. Dan voel ik me veiliger en is het ook niet zo'n gestress voor mezelf door die vrachtwagen.

Ivanka en ik hebben ons dus goed door de buitenrit geslagen Party!! Was ik echt heel erg blij mee, was trots op Ivanka omdat ze zo braaf was en ook trots op mezelf, ik heb toch maar weer een buitenrit gemaakt Lachen

Sanne

ItsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 17:21

Mooi dat het zo goed ging! Party!! Kan je vaker een buitenritje gaan maken......... Lachen
En sommige automobilisten zullen altijd moeilijk doen, maar scheelt wel dat Ivanka daar niet bang van word Sigaar .

Is het bij jou in de omgeving nog een beetje mooi om buitenritten te maken?

Paardentekoop.net, dé website voor het verkopen en kopen van paarden.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 17:30

Beter dan dat je hier een buitenritje kan maken Leks Knipoog
Met Bud ga ik nog maar even aan de hand oefenen in het verkeer...ben nog niet verder dan de uitrit van stal geweest Haha! Vind het zelf enger dan hij geloof ik Tong uitsteken

Maargoed, gelukkig is Ivank een lekker 'cool' paardje...dat moet ook wel met die kloteautomobilisten die gaan toeteren enzo Misselijk

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 18:08

Gelukkig wel is Ivank een koel paardje idd Knipoog Maar voor hetzelfde geld was ze wel geschrokken van die toeterende automobilist, durf er niet aan te denken wat er dan was gebeurd...

Lex, de omgeving is hier opzich wel mooi om buitenritten te maken, maar je moet toch best een stukje rijden voordat je bij een bos bent Knipoog Gelukkig is het hier nooit echt superdruk, scheelt voor mij ook heel erg Lachen

Sanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 19:41

Ik maakte vandaag een buitenritje met mn zusje en een paar jongens waren met rotjes bezig... haar pony beetje gestrsst!!! Leuk vuurwerk!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie