voor het eerst weer op Destiny gezeten!!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Renske_

voor het eerst weer op Destiny gezeten!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-02 00:10

Heb vandaag voor t eerst sinds lange!!! tijd weer op destiny gezeten!
ze heeft denk ik wel bijna een jaar kreupel gestaan, werd serieus aan gedacht om haar in te laten slapen

nu loopt ze weer te rennen& te spelen in de wei! Haha!

ik heb regelmatig met haar aan t halster/hoofdstel gewandeld, maar ze ging steeds lopen rennen als ze op een pad kwam waar ze normaal met het rijden mocht galloperen, en ze kreeg meer energie dus kon haar niet eens meer normaal langs de weg laten lopen, ze vond t allemaal veel te leuk!

dus ik zadeltje opgedaan, hoofdstel om, nou ze stond helemaal te stralen zo blij was ze!! eerst heel verbaasd, zo van huh?zadel?hoofdstel??

maar ik stapte op en ging een stukje langs onze straat stappen(niet in de bak ivm rondjes rijden, lijkt me niet zo goed voor haar, rechtuit stappen is beter) en ze was superbraaf!

tot ik terug naar huis ging, heb denk ik 500 meter langs de straat gestapt, toen omgedraaid en weer terug(rustig aan beginnen!!) toen stonden de paarden van onze buren nog in de wei en die gingen gek doen, dus destiny staart in de lucht, neusgaten helemaal open en ging ze lopen dribbelen&draven(ik wilde toch echt alleen maar stappen!!)en ze liep gelijk weer super aan de teugel, maar ze ging steeds harder, dus ik heb haar maar schoudetbinnenwaarts laten lopen, dat ging goed tot ik bij de hoek van de straat kwam, dus langs ons huis, dan moet ze een bochtje naar recht en dan kan je de achtertuin in het pad op naar de stal ze ging keihard draven na de bocht en stopte pas toen we voor de stal stonden!!

ik probeerde haar stil te zetten maar toen ging ze voor lopen huppelen met dr hoofd in de lucht, dus ik had zoiets van ja die laatste 100 meter....

maar ja ze zal dus geen pijn hebben als ik met haar ga stappen buiten, anders had ze wel kreupel gelopen en was ze niet gaan draven!

ze is heel erg gericht op Quentin, dus als ze niet bij elkaar zijn hebben ze haast om naar elkaar terug te gaan, als Quentin meegaat met de trailer komt destiny bijna over de staldeur heen...

maar ik ga nu dus 1 of 2x per week een kort stapritje maken buiten, en het langzaam opbouwen naar wat langere ritjes

ga alleen niet draven ofzo, veel te bang dat haar andere been ook weer kreupel wordt!!
ze heeft 4 jaar geleden spat gehad, dat is nu linksachter vorig jaar verder gegaan, er is nog een stukje van het gewricht gaan vastgroeien...meestal gebeurt spat bij 2 achterbenen tegelijk, was de 1e keer ook zo, deze keer was het alleen linksachter, dus ben bang als ik te veel doe met haar, dat rechtachter ook slechter wordt

dus blijf mooi stappen, en ga dus weer steeds wat langere relaxte stapritjes maken met destiny!!

ben zo blij dat ik er weer op heb gezeten!!!!
destiny ook die voelt zioch er weer helemaal bij horen!! Lovers

Afbeelding
Lovers
Afbeelding

Afbeelding
hier staat destiny rechts, Quentin links

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 09:18

ha ha grappig verhaal. maar fijn dat het weer zo goed gaat

UTILE DULCI: ZZ-licht + M spr + klasse 1 endurance (verkocht)
SJEF (h'adelphos) L1 + 20

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 15:52

Super!fijn dat zo´n paardje een kans heeft gekregen en is hersteld!veel rij plezier!

Dresuur zadel te koop 17,5 inch medium wilde boom
http://www.bokt.nl/markt/ad/396430/lede ... 175-fit-25

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 17:25

Hee! Goed nieuws renske! Ik kom echt heeeeel binnenkort weer eens langs om even bij te kletsen en de beestjes weer eens te zien:)
Veel succes ermee nog, gekke desje!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie