foto's van flame van vandaag, ben geweest...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48451
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 15:42

puma schreef:
Jeetje mina zeg, waarom moet dit meisje hier van alles gaan zitten bewijzen? Als je het niet gelooft, steek er dan verder geen energie in.
Dit komt heel banketstaaflig over!

Naomi, veel beterschap gewenst voor Flair.


Ik geef haar nog steeds het voordeel van de twijfel....
ik wil haar de kans geven om te bewijzen dat het waar is, voor alle ongelovigen.... ze komt misschien geloofwaardiger over als er meerdere mensen van Bokt haar ge-meet hebben en haar verhaal persoonlijk hebben aangehoord....

Je hebt schijnbaar de eerdere topic niet gevolgd over Flame....
deze topic was warrig, ongeloofwaardig en stond vol tegenstrijdigheden.....

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 15:55

Ik heb deze topics een aantal keren gelezen, en ik snap er wel een beetje wat van maar Smithsgirl wat een goed idee!
ik verheug me op je verslag

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 16:31

Ik wil ook direct toegeven dat het een warrig verhaal is, maar ik heb ook het idee dat jullie ook niet goed lezen.
Er staat duidelijk dat haar paard vroeger een uur en een kwartier van haar vandaan stond en dat zij degene was die iedere dag naar haar paard toe ging en niet haar ex. NU staat haar paard aan de grens van Duitsland, ondergedoken, ivm de dreigementen van haar vriend, die haar paard dus aan de slacht wil verkopen.

Zoals ik in het vorige topic al zei; ik kan niet geloven dat iemand zoiets verzint.

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 17:41

pcies het is zoals lis zegt
en ik zal idd brieven meenemen van mn ex zn advocaat
ik begrijp wel dat het verhaal raar over komt, maar als ik het aan Smithsgirl vertel, kan zij het misschien duidelijk uitleggen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48451
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 17:43

Ik hoop dat het lukt om het duidelijk uit te leggen...

Naomi.. ik hoop niet dat je het verkeerd opvat... ik probeer je alleen op deze manier geloofwaardiger over te laten komen, zodat je ook minder gezeik over je heen krijgt....

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 17:44

ik snap het wel hoor

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 18:33

He naoom heb je nog een paar fotos van flame voor me i love fotos een heel leuk paardje!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 18:38

SmithsGirl schreef:
het was een uurtje fietsen zei je eerder??

Maar goed....

Naomi en ik gaan zondag meeten... en dan gaat Naomi het hele verhaal tot in de puntjes uitleggen, onder het genot van een overheerlijke (zelfgemaakte..) Russische salade.... Vork

Verslag van deze meeting zal ik op Bokt zetten....


oke ik zal ff (voor de 2e keer) zeggen dat flame eerst ongeveer een goed uur fietsen bij haar stond, op de stal waar dr ex stalgeld voor betaalde, toen die ex haar wilde verkopen en dus zei dat flame van hem was, heeft naomi hem bij de vorige eigenaren teruggezet!
en dat is dus aan de andere kant van het land!

ben benieuwd naar je verslag van de komende meeting!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 18:45

Hoe komt dat paard dan in godsnaam zover weg?
hebben die arme mensen dan wel een auto met trailer op hem op te halen?

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 18:46

ik heb een trailer geregeld (gehuurd), het was hun idee ook..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 18:47

Ah, oke is dat ook weer duidelijk Lachen

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 18:55

Doorgesneden pezen moeten gehecht worden! En ook nog snel anders kan het niet meer. Ik zou maar een second opion van een dierenarts vragen anders kun je straks niets meer met je paard.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 18:57

Als de pezen werkelijk door zijn krijg je die nu van zijn levensdagen neit meer aan elkaar,
dat moet eigenlijk al binnen 24 uur gebeuren, de pezen 'krimpen' namelijk erg snel.

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 18:57

het is allemaal beschadigd zei ze, maar het mag niet gehecht worden zei die vrouw...

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 18:58

de dierenartst zou vandaag weer komen en ik zou bellen rond 7 uur dan vraag ik het wel

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 19:06

Als de pezen door zijn is het echt veel te laat om er iets aan te doen.

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 19:08

dat was het geloof ik al, ik weet het niet, ik bel ze dalijk, dan weet ik meer..
ze zeiden niet dat het doorgesneden was, wel beschadigd :S

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 19:10

Als de pezen door zijn staat het paard met zijn kogel op de grond...
Ik snap neit waarom je niet zelf gaat kijken hoe de toestand is? Verward

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 19:27

SmithsGirl schreef:
Ik geef haar nog steeds het voordeel van de twijfel....
ik wil haar de kans geven om te bewijzen dat het waar is, voor alle ongelovigen.... ze komt misschien geloofwaardiger over als er meerdere mensen van Bokt haar ge-meet hebben en haar verhaal persoonlijk hebben aangehoord....

Je hebt schijnbaar de eerdere topic niet gevolgd over Flame....
deze topic was warrig, ongeloofwaardig en stond vol tegenstrijdigheden.....


Ik vindt dat jij er een goede steun zal wezen, mischien weet jij ook wat helderheid en raad geven, en dat kan ook iets zijn wat Naomi mist!
Ik heb het indruk dat ze momenteel alleen voor staat...

Ik lees wel je verslag... en veel betterschap voor Flame!

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 19:33

tnx..

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 19:47

man wat een toestanden allemaal met een paard.... ik zou ook rap zorgen dat mijn dier in een kliniek kwam te staan.... en als het paard van jou en je ex is kun je hem toch zeggen de rekening te delen zoniet dat hij dan afstand doet van zijn rechten op flame?als hij weet dat ze onbruikbaar is dan zal hij haar ook niet kunnen verkopen.. en dan kan jij haar opknappen en lekker een goed leven op de wei geven? tja ik bedoel de liefde voor je paard is onvoorwaardelijk hoor! bruikbaar of niet... het heeft een hart en het leeft dus heefta ze recht op een goede oude dag..... zet haar dan desnoods in de krant als gezeldschaps paardje geloof me die worden er zat gevraagd.......

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 22:33

Waarom bel je die dierenarts zelf niet? Dan weet je misschien wat meer.

Overigens: Als jij je paard echt verstopt voor je ex, moet je niet zoveel gegevens over haar stal in dit topic vermelden. Aan de grens van Duitsland, bij haar zusjes, als je ex iets over haar verleden weet kan hij elk moment voor de deur staan.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 23:16

ik heb dit topic nu al een tijdje gevolgd, en wil eigenlijk maar 1 ding zeggen:

NAOMI als jij naar je paardje toe wilt, pb mij dan even. ik woon in het oosten van ned. tegen de provincie groningen aan, dus voor mij kan het niet zo verschrikkelijk ver rijden zijn. ik breng je met alle liefde naar haar toe dan kun je zelf zien hoe het met haar is.
dit ivm dat die mensen je steeds zo lang laten wachten op het station. en je ouders daar wat moeite mee hebben, wat ik me ook goed kan voorstellen.

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 23:34

het beestje heet FLAME hoor puma.... geeft verder niet goed bedoeld. ja ik vind ook dat ze het voordeel van de twijfel moet hebben ik geef toe het komt wat ongelukkig over.. maar zoiets verzin je toch niet (hoop ik). jeetje het blijft rot... maar ik zou er vanalles aan doen om haar te helpen hoor naomi.... misschien als je het uitlegt aan je ouders kunnen zij je een renteloze lening geven... beter dat dan in de problemen komen met alle dingen die je voor ze verzwijgt.... eerlijkheid duurt toch t langst meis. het is even door bijten maar als je een maal alles verteld hebt thuis voel je jezelf ook beter en kun je er in iedergeval over praten thuis en een renteloze lening is beter dan schulden .... en wat is nou beter..... het blijven je ouders hoor! daar zou je op moeten kunnen bouwen.. (ik wel iniedergeval)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 08:51

Rina, dat is nog eens sympathiek. Naomi ik zou dat aanbod aannemen. Heb je in iedergeval iemand bij je die kijk op paarden heeft.

Als je meld dat Flame bij de fokker staat, weet je ex al waar dat is hoor.

Als je met Rina bent geweest, kan ze je helpen een duidelijk verslag op bokt te zetten. Dan kun je ook betere adviezen verwachten.

Als het been niet met dagelijkse zorg en hygiene behandeld wordt, kun je het wel vergeten. Wellicht besluit je samen met Rina dit paard te verplaatsen naar een plek waar dit mogelijk is.


Als ik meer weet en sorry hoor maar ik vertrouw nu even op Rina, probeer ik je te helpen om een wei te zoeken waar je paardje kan blijven lopen om te genezen. Ik denk persoonlijk als ze door de eerste verzorging heen is, dat ze niet in een stal hoort maar op de wei. Als het op redelijke afstand is van mijn huis, zal ik minstens 1 maal per week gaan kijken of het goed gaat.


Sterkte en succes samen.