foto's van flame van vandaag, ben geweest...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 23:16

Jeetje wat een toestand. Ik ben nu ongeveer een uur aan het lezen geweest en heb nu een heel klein beetje een idee hoe het hele verhaal in elkaar steekt. Haha!
Ook ik twijfel erg aan je verhaal over de rechtzaak enzo, maar goed, dat terzijde.

Als je paard werkelijk zo verwond is zou ik (net als Percy toch?) er ook alles aan doen om er onmiddelijk te komen. En ik zou het aanbod van Rina aannemen.
Desnoods gaan er een stuk of drie bokkers zonder jou naar Flame kijken. Wil je mij pb-en waar ze staat?
Sterkte in ieder geval.

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 08:56

tnx
ik kan nu ff niet veel zeggen, moet naar school
maar ik ga er zondag heen met mn vader en neem iemand meen die in opleiding is voor veearts en zij gata er ook naar kijken
zodat ik ook nog getuige hebt
en ik ga idd zokeen naar eene andere stal

bedankt

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48568
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 09:01

Naomi, ik dacht dat wij zouden meeten zondag? Nou ja.... ik begrijp dat Flame voorgaat...

Maak je foto's? Flame is nl. waanzinnig mooi... Lovers

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 09:02

He zie ineens mijn naam staan in de lijst! Maar ik voel me niet geroepen om in de auto te springen en naar verwegistan te rijden. Sorry! Het is niet omdat ik Naomi niet geloof, maar die verwonding van Flame vind ik echt een raar verhaal. Die mensen schrijven in een brief dat Flame gewond is, hebben geen normale telefoon maar wel een mobiel. Met een mobiel kun je toch ook bellen. Vreemde mensen als je het mij vraagt. Verward Maar goed je gaat nu gelukkig al met je vader dus je vervoersprobleem is al opgelost.

En als ik in die situatie had gezeten dan was ik na het ontvangen van die brief meteen naar mijn paardje toegegaan. Ik had echt hemel en aarde bewogen. Ouders of geen ouders, dan maar ruzie in huis. Extreme duivel Maar ik vraag me af of een bezoek aan Flame nu nog veel uit zal halen voor wat betreft haar verwonding. Het leed is al geschied. Of niet. Snap namelijk ook niet waarom je nu denkt dat de fokkers je willen bedonderen. In een eerder verslag over je bezoek aan Flame gaf je aan dat ze alles over hebben voor de paarden en daarom zelf niet luxe leven.

En juridisch gezien heb je misschien geen toestemming gegeven om een dierenarts te laten komen maar dat lijkt mij niet echt een reden om dan die mensen maar voor de kosten op te laten draaien (zeker als je weet dat ze zelf niet eens geld hebben om fatsoenlijk te eten) of de dierenarts niet meer te laten komen. De gezondheid van je paard staat toch voorop!

Kan ook best begrijpen dat je ouders het niet breed hebben, maar ze doen er wel heel erg lang over om een besluit te nemen over het al dan niet doorzetten van een rechtzaak om Flame te behouden. Is toch een vrij snel te nemen beslissing als de advocaat al informatie heeft gegeven over de kans van slagen. Ik kan maar niet begrijpen dat ze daar maanden over doen. Verward Lips are sealed Ook erg vervelend voor jou Naomi. Want ik begrijp dat je nog heel erg afhankelijk van hun bent. Frusty

Maar zou je toch een ding in overweging willen geven. Waarom geef je haar inderdaad niet terug aan je ex. Ze is nu zoals we moeten aannemen heel erg gewond. De vergoeding die je hem zou moeten betalen is echt extreem hoog. En eerlijk is eerlijk, de slachtprijs is niet zo hoog dat hij daarmee zijn kosten eruit zou kunnen halen en gezien het feit dat hij de moeite en het geld ervoor over heeft om Flame zelf te krijgen, denk ik niet dat hij haar zomaar naar de slacht zou brengen. Misschien kun je via bemiddeling van zijn advocaat samen met hem wel een nieuw lief baasje voor Flame zoeken. Dan heeft ze in ieder geval een goed huis.

En wat ik mij ook afvraag: als Flame zoals je zegt zoveel pijn heeft en het niet meer goed komt met haar, waarom laat je je liefde voor haar dan niet zien door haar een waardig afscheid te gunnen van dit aardse leven. Dit is niet gemeen bedoeld hoor, maar soms is houden van ook je geliefde dier van zijn lijden verlossen. Ik heb zelf ook mijn eerste paard moeten laten afmaken omdat ze dag in dag uit pijn had en dit volgens de dierenartsen nooit meer goed zou komen. Mijn hart brak Huilen maar ik weet wel dat ze nooit meer pijn hoeft te lijden. Ik mis mijn mooie vosmerrie na 3 jaren nog steeds ook al heb nu een superlieve schimmelmerrie. Maar ik weet dat ik de goede beslissing heb genomen.

In ieder geval wens ik je veel sterkte en hoop ik met je op een goede afloop.

groetjes van Montreux

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 11:50

zucht.... het zal wel half waar zijn, maar erg toevallig is het wel dat ze op geen 1 aanbod van iemand om te helpen in gaat en als ze dan denkt dat ze er niet onder uit kan ze ineens toch met haar vader gaat......
Als jij zoals je beweerd de eigenaar van het paard bent en het paard dus eigenlijk bij die mensen in pension staat.... ben jij geheel verantwoordelijk voor de kosten van de dierenarts! Wat hadden die mensen anders moeten doen? Het was een kritieke situatie, wachten tot ze jou eindelijk per telefoon te pakken hadden gehad??? Dan was je paard misschien wel helemaal doodgebloed! Mijn paardje had een miskraam, het duurt een half uur voor ik op stal ben, ze hebben niet op mij gewacht! Vind ik meer dan logisch! Je paard gaat voor! En de kosten zijn dus echt wel voor jou!! Ga idd kijken hoe het met haar is en maak een DIERWAARDIGE beslissing over haar lijden!
maar goed...
je foto's doen het btw niet...?

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 12:16

Onvoorstelbaar verhaal. Net alles snel doorgelezen.

Naomie, waarom in hemelsnaam schrijven ze een brief. De ene keer zeg je dat ze geen telefoon hebt, maar je blijft schrijven dat je ze gaat bellen!!!! Hoe zit dat?

Ik kan me herinneren dat je eens gezegd had dat ze niet bij de fokker staat, nu weer wel!

Mensen zijn niet meer arm in Nederland, hoe zielig ze ook klinken. Met zoveel paarden op het erf al helemaal niet. Het is meestal een kwestie van prioriteiten stellen, waar geven ze wel of niet geld aan uit.

Van wie is het paard nu eigenlijk? Krijg de indruk van de fokker nu!

Hoe jij over je ouders praat klopt volgens mij ook niet helemaal. Volgens mij heb jij een goede fantasie en zijn delen verzonnen om zo aandacht te krijgen. Er zal heus wel wat van waarheid in zitten, maar zeker niet helemaal. Dat je vader nu wel gaat is toch goed van hem?

Wil je nu weten hoe het met je paard gaat, neem kontact op direct met een van de bokkers in die omgeving. Een goede paardenhouder laat een ander wel op erf toe om te kijken, zonder problemen. Paarden op stal houden met een slot is zelfs levensgevaarlijk!!!!!!! Wat moet het dan met brand!

Of je paard met de verwonding die jij nu meldt wel of niet beredne kan wordne kan nooit nu al worden vermeld. Dat zal toch echt moeten wachten op het herstelproces. Geen een veearts zou nu een voorspelling kunnen doen (als het een goede is).

Naomie, ik heb het al eerder gezegd. Verkoop je paard zo snel mogelijk. Hou je bezig met je school en werk, wordt rustig volwassen en bekijk het dan opnieuw.

En in een van je eerste berichten in deze topic gaf je aan dat je haar wilde laten inslapen! Hoe kan je dat op afstand beoordelen. Dat kan je pas als je er gelijk naar toe gaat en verhaal van de veearts aanhoort.

Naomi, sorry, je verhalen blijven vol tegenstrijdigheden. Mijn enige zorg is dat de welzijn van flame onder jouw aandachttrekkerij gaat lijden. Ik kan het helaas niet anders zien. Stuur anders maar een pb'tje met je eerlijke verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 12:33

Je hebt al zoveel aanbod van hulp gehad en je gaat nergens op in. Dat verbaast mij.

Ik kan mij niet voorstellen dat er daar geen taxi's rijden. Dus vanaf het station misschien wel met een treintaxi, als ze in de middle of nowhere zitten.

Wat betaal je per maand voor die stalling? Was je niet beter en goedkoper afgeweest om het paard op een opfokwei te zetten?

Als jullie de maandelijkse kosten betalen, kan ik mij niet voorstellen dat je vader niet als de sodemieter in zijn auto stapt om je paardje te zien.
Ik krijg de indruk dat het paard van de fokker is en dat jij jezelf diep in je hartje nog eigenaar ziet, maar het niet meer bent. Op die manier kan ik je vader begrijpen. Dan is het tof van je vader om zo een eind voor je te gaan rijden. Als jullie geen zeggenschap hebben over dat paard heeft het ook geen zin om op het erf te komen. Als jullie gewoon belangstelling hebben om te zien hoe het met Flame nu is, kan je door de fokker ontvangen worden, maar hij heeft ook het recht dit te weigeren.

Ik krijg hierdoor het gevoel dat je daarom niet met een bokker er heen wil of een bokker te laten gaan. Zij krijgen dan te horen dat het niet jouw paard is en misschien wel meer. In zo een geval is het ook beter als je vader erbij is.

Ik hoop voor je dat je zondag kunt gaan kijken en ik hoop voor je verdriet dat het met Flame meevalt. Houdt er maar rekening mee als het echt een slechte wond was, dat ze niet meer leeft. Op die manier voor de fokker onverkoopbaar en een dure kostenpost.

Even off-topic.

Ik heb ook een KWPN-papier met de naam van de fokker en de 1e eigenaar erop. Het meisje waar ik mijn paard van heb gekocht heeft hem nooit op haar naam laten overschrijven omdat ze dat te duur vond. Hij staat ook niet op mijn naam. Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat een naam op een stamboekpapier eigenlijk qua waarheidsgehalte niets zegt.

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 14:44

SmithsGirl schreef:
Naomi, ik dacht dat wij zouden meeten zondag? Nou ja.... ik begrijp dat Flame voorgaat...



Zou toeval dan echt bestaan? Lips are sealed

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 14:48

SmithsGirl schreef:
Naomi, ik dacht dat wij zouden meeten zondag? Nou ja.... ik begrijp dat Flame voorgaat...

Maak je foto's? Flame is nl. waanzinnig mooi... Lovers


ja, mara dit is noodzakelijk, die advocaat van mij denkt dat die mensen mij bedonderen voor het geld.
ik moet foto van hem maken van haar been en adres van de dierenarts vragen
ik moet er echt heen nu..ik snap het zelf allemaal niet wat die mensen zeggen en wil het met mijn eigen ogen zien..
het is nog niet helemaal cker of ik zondag ga, zaterdag kan misschien ook als ik mn werk af zeg..
daarna meeten we jah, dan heb ik ook meer info voor mijn verhaal aan jou

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 14:53

Naomi schreef:
ja, mara dit is noodzakelijk, die advocaat van mij denkt dat die mensen mij bedonderen voor het geld.
ik moet foto van hem maken van haar been en adres van de dierenarts vragen

Heb je al contact gezocht met de dierenarts???

Daarbij snap ik niet wat dit met de zaak te maken heeft. De advocaat is toch bezig tussen jou en je ex, niet tussen die mensen en jou???

Natuurlijk is het noodzakelijk dat je naar flame gaat, dat was direct al nodig!

Naomi, ik wil je echt graag geloven, ik ben er niet op uit om je onderuit te halen, maar er zitten zoveel tegenstrijdigheden in je verhalen. Het wordt zo moeilijk om je te geloven.

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 14:55

regine schreef:
zucht.... het zal wel half waar zijn, maar erg toevallig is het wel dat ze op geen 1 aanbod van iemand om te helpen in gaat en als ze dan denkt dat ze er niet onder uit kan ze ineens toch met haar vader gaat......



ik ben op verschillende ingegaan, mijn vader belde mijn advocaat en die zegt dat mijn vader het ook maar eens moet zien, hij is er nl nooit geweest.
misschien begrijpt ie dan ook hoe de situatie ligt en gaat ie meer achter mij staan..
ik was al gelijk bezig voor vervoer en dingen aan het regelen
ik ga niet ineens met mijn vader hoor.
ik neem iemand mee, een ouder iemand die er meer van af weet, die ook kan kijken..
mijn vader begrijpt het allemaal niet zo, hij denkt: het is maar een paard en wil niet verantwoordelijk zijn omdat wij (mn vader) nog andere shulden moet afbetalen..
ik ga met mijn vader, er gaat een meisje en een jongen die er ook vanaf weten misschien mee
en anders moet ik iemand anders zoeken, die ook kan kijken hoe het is daar...
dat lijkt mij het beste

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 15:01

Ik weet niet meer of ik je nu moet geloven of niet. Met al die verhalen wordt het wel steeds moeilijker, maar OK ik geef je het voordeel van de twijfel!
Je zegt dat Flame nu aan de andere kant van het land staat, waar is dat dan? Dan kunnen er een paar bokkers die er in de buurt wonen, weleens langs om te kijken hoe het met flame gaat.
Ik denk dat de meeste bokkers die jouw verhalen lezen heel benieuwd zijn waar ze nu staat!!

Ook denk ik dat er wel een bokker is met een plaatsje voor Flame...

verder, de papieren staan op jouw naam, jij hebt het paard ergens gestald, dan moet de advocaat van je ex aantonen dat het paard niet van jouw is, iets wat erg moeilijk is...

En als laatste... Op het moment dat ik zou vernemen dat mijn paard ernstig gewond is, dan zou NIETS of NIEMAND mij kunnen tegenhouden om bij haar te gaan kijken!!

iig veel sterkte, vooral voor Flame

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 15:05

ik probeer overal op te reagern op jullie reacties, maar het is zoveel

waar zal ik beginnen..
ik ben wel via pb op reaties ingegaan..
mijn advocaat zegt dat flame eerst beter moet worden en dan verder met de zaak..
het gaat er nu om dat het verhaal van die mensen raar zijn...
een vb ze had geen beltegoed om mij te bellen maar wel de dierenarts.
anders had ze het ook aan de dierenarts moeten vragen..
welke dat is, weet k niet..
eerst was flame bijna dood zeiden ze, toen stond ze weer en liep ze goed en nu gaat ze achteruit..
en ik betaal alle kosten, niet mijn vader want dat wil hij niet.

en chompie jij zal het misschien raar vinden dat ik zondag ineens naar flame gaat terwijl ik zal meeten, dat begrijp ik..
maar ik zal het bewijzen, zoals jullie zeggen ik moet er gewoon heen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48568
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 15:07

*zingend* "GOEDE TIJDEN, SLECHTE TIJDEN....... "

Sorry... ik kon me niet inhouden......

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 15:13

tnx Donja
maar eerst ga ik zelf..
maar ik zit te denken of die mesne goed vinden dat er iemand van jullie gaat die in de buurt staat..
maar ik wil wel aan iemand die het adres geven die daar in de buurt woont (pb even)
ze heeft verschillende jaarlingen en 2-jarige te koop
ik zat te denken dat er dan altijd wel iemand kan komen en zeggen dat je komt kijken voor een pony, dat ik info heb gegeven enzo
kijk ik heb zo'n gevoel dat als er ineens iemand komt kijken dat zij die vrouw, dingen gaat denken over mij enzo
pb even als je er in de buurt woont en als je dit wel iets vind

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 15:16

Naomi schreef:
ik heb een brief gehad van mn ex zn advocaat..
ik moet binnen 2 dagen beslissen of ik die 3000 euro ga betalen of flame terug geef

dus heb mijn advocaat gebeld en ook verteld over haar been
hij zegt dat ie vrouw de kosten moet betalen en dat ze de boel kan bedonderen wat ik al een tijd denk
dus volgende week als ik vakantie heb ga ik met mijn ouders kijken

mn advocaat zegt , het is een harde maar goede man, dat ik geen dierenarts meer moet laten komen en haar moet inslapen
DENK HET NIET

nu zijn mn ouders daar mee eens en gaan vanavond die vrouw bellen dat de dierenarts niet meer mag komen, alleen als zij de kosten betaal

ik snap er echt niks meer van..

ik wil dat ze beter wordt, dus zal er voor werken en alles betalen
hoe kan ik nou een ziek paard terug geven?

Ik kom hier nog even op terug. Net zeg je dat jouw advocaat heeft besloten om eerst naar haar been te kijken en dan pas verder te gaan.
Weet je ex en zijn advocaat hier al van? Gezien die twee dagen???

Dan het volgende: de kosten voor de dierenarts zijn altijd voor de eigenaar of de pensioneigenaar moet er nalatig mee om zijn gegaan. Jij bent nou eenmaal voor het paard verantwoordelijk. Jij hebt het paard daar vrijwillig gestald en ik neem aan dat je dat deed omdat je die mensen vertrouwde. Nu opeens is het allemaal hun schuld!

Ze kunnen je niet bedonderen. Jij moet de rekeningen betalen, dus jij hebt recht op de officiele rekeningen van de dierenarts. En dat hoort dus op officieel papier te zijn. Ze moeten je ook een naam kunnen geven van de dierenarts. Je moet dus bellen, om de naam vragen, de dierenarts bellen en met hem praten! Het is wel jouw paard! Jij bent er verantwoordeijk voor dus ik neem aan dat je wilt weten wat er aan de hand is, hoe erg, wat de risico's en kansen zijn!
Je wacht niet af tot zondag of misschien zaterdag! Dan is een veearts moeilijker te bereiken doordat het weekend is en hij misschien wel geen dienst heeft en daarbij is het dan nog duurder ook!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 15:17

Naomi schreef:
kijk ik heb zo'n gevoel dat als er ineens iemand komt kijken dat zij die vrouw, dingen gaat denken over mij enzo
pb even als je er in de buurt woont en als je dit wel iets vind

Ja en??? Wat is het probleem als ze dingen over jou denkt?
Jij denkt toch ook dingen over haar!
En het is toch logisch dat je iemand even laat kijken naar jouw paard! Je wil weten hoe het is!

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 15:22

je hebt gelijk, maar ze zeiden tegen mij, ik stuur wel een brief met het bedrag wat je moet storten op mijn rekening, dan haal ik het eraf en betaal hem..
dat vond ik ook raar..
ik zeg niet dat het die mensen hun schuld is, dat maakt mijn advocaat ervan, ik moet ook foto's maken van die plek waar flame lag volgens hun en van die balen met touwjes(voor de zekerheid als bewijs)
en mn ex weet het niet, ik spreek hem nooit meer en van mijn advocaat moet ik voorlopig niet in gaan op zijn brieven..
want dalijk wil mn ex flame terug ookal is ze ziek en mijn advocaat vertrouwt het allemaal niet zo

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 15:24

maar kleintje, ik ga eerst zelf en daarna mogen andere van mij kijken..

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 15:25

Naomi,

Je veranderd je verhaal weer!!!! Wordt er gek van. Eerst zou je alleen gaan, toen met je vader, later met je vader en een veearts in opleiding. Dan weer zonder je vader maar met twee bekende, wie dat zijn? En nu ga je alleen???? WAT GA JE IN HEMELSNAAM TOCH DOEN!!!!!!!!! Eerst eens goed nadenken, dan pas doen. Trouwens, er wordt al vanaf het begin geroepen naar je dat iemand van bokt je best wil helpen, DOE HET DAN! In welke omgeving staat ze dan zodat iemand kan reageren.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 15:27

Naomi schreef:
je hebt gelijk, maar ze zeiden tegen mij, ik stuur wel een brief met het bedrag wat je moet storten op mijn rekening, dan haal ik het eraf en betaal hem..
dat vond ik ook raar..
ik zeg niet dat het die mensen hun schuld is, dat maakt mijn advocaat ervan, ik moet ook foto's maken van die plek waar flame lag volgens hun en van die balen met touwjes(voor de zekerheid als bewijs)
en mn ex weet het niet, ik spreek hem nooit meer en van mijn advocaat moet ik voorlopig niet in gaan op zijn brieven..
want dalijk wil mn ex flame terug ookal is ze ziek en mijn advocaat vertrouwt het allemaal niet zo

Dus jullie zijn gewoon nalatig en negeren die 2 dagen zonder een reactie te geven, zonder hem op de hoogte te houden?

Zeg tegen die vrouw dat Flame verzekerd is! Dat je de originele factuur nodig hebt om het geld van de verzekering terug te krijgen!

Kom op... wees een beetje vindingrijk!

Je komt zo ontzettend naiƫf over, het is niet gek dat mensen je niet vertrouwen en inderdaad misbruik van je maken! Leer eens wat vechten voor je paard is, verantwoordelijkheidsgevoel en als je dat niet kan, neem dan afstand van het paard! Dan kost het je geen cent alleen een hoop tranen. Maar die drogen wel weer!
Ooit ben je oud genoeg om zelf je boontjes te doppen en dan kan je alsnog een paard kopen!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 15:28

snap je het zelf nog wel. Je kan geen advocaat betalen, maar je hebt er wel een!
Zorg dat iemand zo snel mogelijk gaat kijken voor je, dus niet wachten tot jij eens gaat (want als ik het zo bekijk zal het op deze manier pas volgend jaar worden).
Neem de gouden gids ter hande, zoek naar veeartsen in de buurt waar flame staat en begin met bellen!!!!! DOE WAT !!

vraag me eigenlijk af waarom ik nog reageer, schijnt toch alleen voor de andere bokkers te zijn. Heb niet het idee dat je iets leert van wat wij je proberen bij te brengen Naomi.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 15:30

Eleonoor... je laatste zin... dat heb ik ook!
Overal heeft ze een weerwoord op. Maar nergens komt een actie uit naar voren of dat ze echt ergens over heeft nagedacht!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48568
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 15:30

Vraag of Joop v/d Ende dit eens leest... gegarandeerd een dagelijkse soap erbij...

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 15:31

Naomi, ik weet bijna zeker dat er bokkers in je omgeving wonen en bereid zijn je naar Flame te rijden.
Eerder heb je gezegd dat dit niet mag van je ouders.
Je bent 16 jaar oud!, dan maar ruzie thuis toch ? Desnoods haalt iemand je van school en als je 's avonds thuis komt hang je een smoes op die niets met Flame te maken heeft.

Dan nog iets: Je hebt het adres van de dierenarts nodig. Je kan de mensen waar Flame staat toch gewoon mobiel bellen?

Al met al maak je jezelf steeds ongeloofwaardiger. In je vorige eindeloze topic heb ik het nog voor je opgenomen maar mijn geloofwaardigheid heb je helaas niet meer.