Barley is goedgekeurd

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-01 13:26

Hartstikke goedgekeurd! Er was helemaal niets op aan te merken en barley vond het allemaal best wat er gebeurde. Wat is het toch een lieverd.

De arts keek eerst in stal naar haar. Geluisterd naar haar longen etc. En even overhaar rug gevoeld etc. Daarna naar buiten. Eerst op het harde stappen. Ze liep keurig mee. Maar toen draven. daar snapte ze dus niets van. Maar met een opjager erachter ging het wel. daarna de buigproef. De beide voorbenen ging wel. maar achter moest ze er niets van hebben. En maar wegdraaien en omhoog gaan. Maar toen ie uiteindelijk haar been had bleef ze heel rustig staan zo van "Had dat eerder gezelgd, dit is niet eng" Maar het wegdraven lukte niet zo goed.

Daarna longeren op het zachte. Daar begreep ze ook al helemaal niets van. (ze maakt wat mee, he?) Toen ze eenmaal op de volte was ging het goed. toen ze doorhad dat ze hard mocht was het helemaal ok. Toen moest ze komen om vervolgens nog een keer linksom te lopen. Nou toen wilde ze dus niet meer weg. Lichtelijk in paniek omdat dat toch moest. Maar ook dat was heel vlug normaal. nou toen nog even naar het gebit gekeken. Hij schatte haar op zo'n twee jaar. Nog geen 2,5 want ze was nog niet aan het wisselen. Nou prima allemaal dus

nu is ze dus echt van mij Lachen

Heike

<font size=-1>[ This message was edited by: Heike on 2001-01-15 13:28 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-01 14:24

Heel veel geluk gewenst samen!!!!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-01 17:40

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!
goed man Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-01 19:57

we hadden niet anders verwacht OF COURSE....
Dat is wel een voordeel met jonge paarden kan haast nog niet zoveel mis mee zijn...
Nu is ze lekker van JOU, en heeft niemand er meer iets mee te maken. Lekker gevoel is dat vind ik...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

lies__
Berichten: 2
Geregistreerd: 15-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-01 23:36

machtig nieuws. ik wens je heel veel geluk en plezier met je nieuwe paardje. ze is erg leuk om te zien en de blikvanger vind ik toch die lekkere volle staart. good luck


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esperanza, GoogleAdsense, hoogendroog, laura22, onpaard, Vagabondo, xDeena_ en 55 bezoekers