kou en wind

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Macario

kou en wind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-02 19:27

De perfecte combinatie voor ies om zich niet te laten vangen in de wei Tong uitsteken En maar rennen, en maar bokken, springen en stijgeren. Uiteindelijk heb slimme ik haar toch te pakken gekregen.. Maar denk maar niet dat daarbij het gekdoen voorbij was }> in tegendeel.. Die andere 2 mukken maar rennen en bokken en gillen en springen en zij werd daar ook helemaal dol van. En steeds opzij springen en rondjes om me lopen en springerig doen. Ik heb haar even gepoetst (had zowieso al geen tijd om te rijden (jammer genoeg) moet voor t donker thuis zijn..) en daarna weer terug naar de wei gelopen. (zo'n 10 meter) En weer opzij springen en weer dribbelen en toen.. Zag ze de kruiwagen staan De kruiwagen die er normaal gesproken niet stond.. En weer springen en snuiven en knorren.. heb haar daarna weer de wei in gegooid en gelijk weer met z'n 3en springen rennen enz.. Ff hooi gegeven en weer naar huis gegaan..

Het was me het dagje wel.. Het waaide veel harder dan ik verwacht had en het was zowieso al koud Koe . Ik zie toch wel weer in als ik ies zo zie rennen en gelukkig zie zijn dat ik toch wel enorm gek op die knol ben Lovers

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie