Eindelijk!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rinde

Eindelijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 08:21

Ik ben zo hyperactief als een pennymeisje, ongelooflijk Vork . Vandaag ga ik voor het
allereerst op het strand rijden, haha. Strand is voor ons niet zo dichtbij, meer dan
een uur rijden. Maar het mooiste van alles is dat ik meega op mijn pony. Ik had nooit
in mijn leven gedacht dat ik ooit nog op hem naar het strand zou mogen. Iets waar
ik, toen ik net op hem reed, van droomde. 3 jaar nadat ik met hem begon was ik ook
echt te groot en was het afscheid dus niet verweg. Nooit gedacht dat ik een paar
jaar later zonder paard kwam te zitten en voor zolang Rambo terug kon halen
(dat was deze zomer). Het ziet er misschien niet erg mooi uit, maar we hebben
beide veel plezier met buitenrijden en kunnen er niet genoeg van krijgen. Samen met
de andere Janneke (fijne toeval) rijden we om half 10 met een tweepaardstrailer
naar zee. Erg impulsief, gezien ik er gisteren pas mee kwam. Snel een auto en trailer
geregeld, worstenbroodjes gehaalt, zweetdeken van de pony opgezocht, 2 foute
CD's gebrand en dan gaan we maar! Niemand zal dit té actieve verhaal ook maar een
beetje leuk vinden, maar ik vind het in ieder geval geweldig!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
- Janneke.

(Jeetje, Janneke gedraag je ofzo Koe ).

ellepel

Re: Eindelijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 08:24

gaaf zeg!!!
ik hoop wel dat je er een beetje mooi weer bij hebt vandaag Knipoog

ben natuurlijk wel errug nieuwsgierig naar een verslagje achteraf...ga je ook nog foto's maken?

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 08:27

ellepel schreef:
gaaf zeg!!!
ik hoop wel dat je er een beetje mooi weer bij hebt vandaag Knipoog

ben natuurlijk wel errug nieuwsgierig naar een verslagje achteraf...ga je ook nog foto's maken?

Zelfs al stormt het, maakt me niet uit. Hoeveel keer heb ik wel niet met stortende regen door de
Drunense Duinen gereden? Vaak!

Verslagje zal ik zeker even geven en foto's maken ben ik ook wel van plan, gewoon met een fijn
simpel toestel. Beter nog, ik móet dat zelfs doen, gezien mijn vader nu in Madrid zit en graag
wil zien wat ik allemaal uitspook en mijn mams vind dat natuurlijk ook wel leuk!

Cirano

Woonplaats: Kampenhout (België), eigenlijk Nederokkerzeel maar niemand weet dit liggen op de aardbol.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 13:30

veel plezier op het strand Knipoog Ooit wil ik met de mijne daar ook wel is gaan wandelen. Snap dus wel dat je wat excited bent Clown

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 13:42

Karanto schreef:
Niemand zal dit té actieve verhaal ook maar een
beetje leuk vinden, maar ik vind het in ieder geval geweldig!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
- Janneke.

(Jeetje, Janneke gedraag je ofzo Koe ).

Hoe kom je daar nou bij, vind het hartstikke leuk om te lezen Haha! .
Kan me voorstellen dat je enthousiast bent en ik wens je veel plezier op je eerste strandrit.
Dat gaat vast lukken hopelijk plaats je strakjes wat leuke fotootjes als je weer thuis bent.